Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Popis důvodu neuznání reklamace se vůbec netýká toho co jsme jako důvod k reklamaci podávali . Popisuje se zde způsob údržby obuvi který nemá vůbec na typ poškození vliv ( protržení patního tlumiče ) a zjevné prodření podšívkového úpletu na jednom půlpáru který naopak od zprávy z reklamace přímo souvisí s druhem a kvalitou použitého úpletu .
Obuv byla používaná jednu sezonu od jara do podzimu dokonce zásadně mimo sportovní aktivity ačkoliv se jedná o sportovní obuv v ceně 3 200 Kč.
jedná se o Reklamační protokol č. 71/ 2017 , obuv zn. NIKE art. 621078-501
Doklad o zaplacení byl na prodejně přijat a bohužel nám nebyl vrácen s reklamačním zamítavým protokolem s odůvodněním že byl někde během reklamačního řízení ztracen !!!!!
obuv NIKE art. 621078-501 poškození patního tlumiče pravého půlpáru a poškození svršku levého půlpáru , vzhledem k protržení patního tlumiče podrážky došlo k deformaci a je obuv dále nepoužitelná !!!!
Skutečné posouzení možného poškození běžného opotřebení jak patního tlumiče tak svršku jednoho půlpáru . Návrh možnosti opravy protože obuv je díky destrukci podrážky dále nepoužitelná .
Očekával bych vstřícnější přístup vzhledem k ceně obuvi a v případě neopravitelného poškození nabídku jiných bot popř. slevu na nákup jiného páru bot.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.