Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Velice stručně: 26.9.2013 jsem dávala reklamovat tablet s dokovací stanicí. Měl prasklí displej (aniž by spadl či nějak jinak mechanicky poškodil) a nezobrazoval nabíjení celku a stav baterie dokovací stanice. V odpovědi ze dne 3.11. mi bylo řečeno, že záruka se na displej nevztahuje a opravu zaplatím. Při dotazu na nabíjení mi oznámily že se problém neprojevil. Souhlasila jsem s opravou pod podmínkou vrácení vyměněných dílů a potvrzení ze servisu, že jediný problém na zařízení je displej. 26.12. došel opravený na pobočku. Bez dílů, bez potvrzení, se zprávou ze servisu ve které nebyla ani zmínka o zkoušce nabíjení. Na místě jsem přístroj vyzkoušela a problém stále byl. Pokud bych ho chtěla dále řešit musela bych zaplatit opravu a znovu reklamovat. Také jsem zjistila že ze strany zaměstnanců Alza.cz došlo k mnoha chybám při vyřizování reklamace (například paní, přes kterou probíhala komunikace se servisem, neposlala mojí podmínku pro opravu).
Tablet Google Nexus 7 32G 3G black by ASUS
Výměna přístroje nebo vrácení vyměněných dílů, snížení ceny opravy, urychlení následné reklamace a pokud by se jednalo o výměnu přístroje, vrácení peněz z opravy (problém byl reklamován s displejem). Omluva za vzniklé problémy.
|
Tweet |
Dle námi dostupných informací se jedná o koupi věci podnikatelem (tzv. na IČO). V takovém případě se na tento vztah uplatní příslušná ustanovení obchodního zákoníku.
Zde se případně uplatní smluvená záruka za jakost. Je však na prodávajícím a kupujícím, aby si stanovili, na co se tato záruka za jakost vztahuje.
Jinak kupující může uplatnit nároky z vad zboží. Kupující však musí prokázat, že tu byla vada v době převzetí zboží.
Vážená paní Kotasová,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v poslední reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
Prošetřením historie komunikace bylo ověřeno, že Váš případ byl již dořešen v polovině března výměnou v rámci nového reklamačního procesu. Pokud přesto v této věci přetrvává jakékoli nesrovnalost, určitě nás můžete kdykoli znovu kontaktovat na adrese stiznosti@alza.cz.
V úctě
Jiří Horáček
ombudsman
Hodnocení: