Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17092Výměna neodpovídající velikosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2017, před 7 lety

Radka Nýčová

Znění stížnosti

Včera jsem zakoupila v Náchodě v Pepcu bez zkoušení jako dárek pro maminku 2 podprsenky.Nakupuji takto pořád a nikdy jsem neměla žádný problém ,vždy prádlo sedělo.Jsem vyučená v oboru a není pro mne problém vybrat správnou velikost.Ani já sama nikdy prádlo nezkouším a zboží nikdy ani nevracím ani nevyměňuji.Vždy jsem byla v Pepcu spokojená .Včera jsem vybírala velikost,ale protože tam včera bylo mnoho lidí odložila jsem do košíku větší i menší velikost s tím ,že pak po sobě zboží řádně uklidím jako vždy to dělám.Ale spletla jsem se a uložila zpět správnou velikost a domů jsem si donesla malou velikost.pozdě večer jsem zjistila chybu.Dnes jsem se pokusila zboží vyměnit za větší.
Byla jsem zaskočena!Bylo mi sděleno ,že z hygienických důvodů mi zboží nevymění.Nikde v prodejně jsem však nenašla upozornění na tuto skutečnost.Velice mne mrzí že vedoucí postupovala takto.Ani se na prádlo nepodívala že ho nikdo na sobě neměl.Chápu hygienická pravidla ,ale přijde mi nefér že nějaká upocená paní smí prádlo zkusit a je to hygienické a já zboží nepoužila a toto už je nehygienické.Právě proto,nakupuji bez zkoušení a zboží vyperu než začnu nosit.Nikdy jsem nic nevracela a vždy vše sedělo.
Ráda bych věděla podle čeho se rozhoduje co hygienické je a co už není.
Vedoucí jednala v klidu a já též!S pozdravem Nýčová


Požadované řešení

Mrzí mne že jsem nemohla zboží vyměnit za padnoucí číslo.Byl postup vedoucí správný?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 16:59, před 7 lety

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.