Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.3.2017 jsem přes web www.leoparde.cz zakoupila dvoje dámské tenisky: B152S-FR-BE – velikost 41 a K1720504RO – velikost 41 za 1400 Kč. Bohužel mi oboje byly malé, tudíž jsem je dne 21.4.2017 vracela zpět. Do 12.5.2017 se nic nedělo, napsala jsem tedy email, že nemám žádnou zpětnou vazbu, ani peníze, firma mě požádala o doložení dokladu o zaslání, který jsem jim samozřejmě ihned emailem poslala. Dne 15.5. mi přišel email, že to předali na reklamační oddělení. Já jsem nic reklamovat nechtěla, ale budiž. Lhůta na vyřízení uplynula dne 16.5., ale nedorazila žádná odpověď. Opět jsem tedy poslala email s tím, že to tedy předám Slovenské obchodní inspekci. Dorazila odpověď, že oni zboží nepřevzali, ať kontaktuju PPL s dotazem, kam byla zásilka doručena. Dne 10.7. jsem přeposlala firmě email s odpovědí z PPL, že zásilka byla dne 25.4.17 doručena příjemci, tedy na adresu PPL CZ s.r.o. pro LIFEPOWER FASHION s.r.o. Drčkova 3 628 00 Brno - Líšeň, tak jak mají uvedeno na webu. Do dnešního dne nemám žádnou odpověď.
tenisky: B152S-FR-BE – velikost 41 a K1720504RO-velikost 41
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět prodávajícímu pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona). Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka možnost žádat taktéž zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.