Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19. 7. 2017 jsem si zakoupil VIP členství u této společnosti za 149,-Kč na dobu 1 měsíce. Dne 22. 7. 2017 jsem společnosti zaslal emailem odstoupení od smlouvy a zároveň žádal o okamžité smazání profilu a vymazání všech dat. Odpověď přišla pouze z nastaveného automatu. Dnes jsem opětovně zaslal výzvu k odstoupení od smlouvy a odpověď opětovně přišla z nastaveného automatu.
E-mailová komunikace se společností:
Vážení,
neakceptuji Váš ústřetový krok ze dne 24. 7. 2017 a trvám na odstoupení od smlouvy ke dni 22. 7. 2017.
Odstoupení od smlouvy bylo podáno a doručeno dne 22. 7. 2017 v 13.30 hodin viz Váš potvrzovací email, v souladu s Vašimi VOP - VIP/Prémiové členství bylo uzavřeno a uhrazeno dne 19. 7. 2017.
Odstoupením od smlouvy jsem Vám odebral můj souhlas s poskytováním osobních dat.
Již podruhé Vás vyzývám k okamžitému ukončení VIP členství, smazání mého profilu a všech poskytnutých dat.
Dále očekávám vrácení adekvátní částky na můj účet za nevyužité služby.
Pevně věřím, že jako seriózní a korektní společnost na trhu postupujete v souladu s Vašimi VOP.
Níže zasílám Vaše VOP.
S pozdravem
Zdeněk Šerák
11. Právo na odstoupení od smlouvy
(1) za nákup zpoplatněných služeb prostřednictvím webové stránky be2
Informace o výkonu práva na odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 – 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (http://www.be2.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.
Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když sdělení o výkonu práva na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady.
Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě.
---------- Původní e-mail ----------
Od: be2 Customer Service
Datum: 24. 7. 2017 16:02:21
Předmět: Re: [Ticket#2017072210009272] Odstoupení od smlouvy
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již vypovězená automatická prolongace Vašeho VIP/ Prémiového členství. Vaše VIP/ Prémiové členství vyprší ke dni: 19/08/2017 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
07/22/2017 13:30 - wrote:
Odstoupení od smlouvy,
tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Zdeněk Šerák, e-mail. Uživatelské jméno Zdeněk, Stát: Česká republika
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství + mého účtu a vymazání veškerých dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.
22. 7. 2017
VIP členství
Okamžité ukončení VIP členství
Smazání profilu a vymazání všech dat
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: MCEWHC44
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Dobrý den,
dnes společnost reagovala přes zákaznické centrum emailem a garantuje, že dne 26. 7. 2017 byla částka ve výši 149 Kč vrácena zpět na můj účet.
Dále garantuje možnost smazání profilu z jejich strany, nebo možnost smazání profilu v nastavení.
Tímto považuji celou věc za uzavřenou.
Společnost nakonec postupovala v souladu s jejich VOP a napravila svou chybu jako korektní partner.
Děkuji dTestu za pomoc a konzultace.
Zdeněk Šerák
Hodnocení: