Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
číslo rezervace: 1394748956
Při příjezdu do Verony jsme zjistili, že nelze dojet autem do místa ubytování. Vedení zařízení nám sdělilo, že nelze parkovat poblíž hotelu, a už vůbec ne zdarma, jak uvádí vaše stránky - "Veřejné parkování je možné zdarma na přilehlém místě (rezervace není nutná)." Byli jsme odkázáni na parkování asi 800 metrů vzdáleném s tím, že otec paní, která s námi hovořila, nás tam dovede. Po 20 minutách čekání, kdy nikdo nepřišel a zmíněná paní nám již nebrala telefon, jsme odjeli a našli si jiné místo. Snažili jsme se ji kontaktovat ještě večer, ale bezvýsledně.
Domníváme se, booking com má odpovědnost za to, co uvádí na svých stránkách. Pokud mu ubytovací zařízení poskytne nepravdivé informace, není to věc klientů, ti se rozhodují podle toho, co vidí. Nikdy bychom nezvolili místo, ke kterému nelze dojet autem, a které nemá vlastní parkoviště. Přístup ubytovacího zařízení byl otřesný, absence komunikace s klientem, který žádná naplnění uvedených informací na stránkách, je nevídaná. Jsem si jisti, že se nejedná o naši chybu, a proto se necítíme povinni cokoli hradit. Pokud došlo již ke stržení peněz, žádáme booking com k jejich refundaci.
S pozdravem
A.Šándor
Žádáme o stornování jakýchkoli poplatků z naší strany.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za kvalitu konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (apartmán), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Tudíž rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.