Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#17102Neuznaná reklamace v prodloužené záruce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2017, před 7 lety

Martin Krejčí

Znění stížnosti

U televize LG staré asi 3,5 roku (záruka 2 + 3 roky) praskl plastový nástavec mezi stojanem a televizí. Televize poté spadla na zem, stojan zůstal stát na skříni. Do dřevěné podlahy televize udělala díru. Prodloužená záruka byla zřízená přímo přes společnost OKAY s.r.o. u společnosti http://mondial-assistance.cz/


Uvedená závada do formuláře:
"Ráno kolem páté hodiny ranní se ozvala rána z obýváku. Televize byla spadlá na zemi (visela na drátech), avšak stojan televize zůstal stát na skříni. Stojan je bez jakéhokoliv poškození, otlučení, ohnutí, ... Praskl plastový držák mezi stojanem a televizí. Šrouby od nástavce zůstaly stále přišroubované ve stojanu. Po pádu praskl i samotný LCD panel od pravém rohu. Po pádu jsme televizi nezkoušeli zapnout, ale měla by být funkční po elektrické stránce."

Zpráva od pojišťovny:
"dovoľte nám, aby sme Vás informovali, že sme po zodpovednom overení všetkých dostupných informácii a obdŕžaných podkladov k Vašej škodnej udalosti, ktorú evidujeme pod číslom H117018848CZE, ukončili jej šetrenie.
Na základe špecifikácie v správe sme dospeli k záveru, že sa jedná o mechanické poškodenie, čo je poškodenie nie porucha, ktoré nekryje poistenie predĺženej záruky. Preto sme nútení konštatovať (v súlade s poistnými podmienkami Vašej poistnej zmluvy č. 6634109747, Článok 8 Poistenie predĺženej záruky, Výluky z Poistenia predĺženej záruky Poistenie predĺženej záruky sa nevzťahuje na chyby alebo poruchy poisteného výrobku: 8. spôsobené mechanickým poškodením tovaru. Že v tomto prípade našej spoločnosti nenastala podľa znenia poistných podmienok povinnosť poskytnúť poistné plnenie."

Fotodokumentace:
https://drive.google.com/open?id=0BziudkhF7P54WThqQ1hYcUl5eE0

Lze s tím něco udělat? Zřejmě to bude výrobní vada plastového nástavce nebo již byl poškozený při koupi TV.


Produkt

Televize LG 42LA660S


Požadované řešení

Oprava popř. nová TV.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 10:56, před 7 lety

Záruku na zboží (smluvní prodlouženou) odlišuje od pojištění především to, kdo ji poskytuje. U záruky je jím vždy prodávající, který tak garantuje, že si zboží zachová po určitou dobu své vlastnosti. Prodávajícího zavazuje i uvedení doby použitelnosti na obalu výrobku nebo v reklamě, musí se tedy řídit i tím, co uvádí výrobce. V některých případech poskytují obchodníci prodlouženou záruku ke zboží automaticky, většinou tehdy, pokud na ni zákazníky lákají. Jindy si za extra servis spotřebitel zaplatí. Prodloužená záruka se pak mění v samostatný produkt, který mohou využívat jen ti zákazníci, kteří si ho ke zboží přikoupí. Vždy ale platí, že se jedná o rozšíření zákonných možností spotřebitele uplatnit u daného obchodníka reklamaci.

Pojištění naproti tomu poskytují jiné subjekty než samotní prodejci. Přesto se stále jedná o pojistné plnění, a nikoliv o způsob vyřízení reklamace. Před uzavřením pojistné smlouvy je třeba věnovat pozornost definici pojistné události a zaměřit se na ustanovení týkající se výluk z pojištění. Často bývají výluky z pojištění velmi rozsáhlé. Při sporech s pojišťovnou je třeba pamatovat na to, že je-li výklad některého ustanovení smlouvy nejasný, nařizuje zákon přiklonit se k tomu, který je pro spotřebitele příznivější.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Spotřebitel by mohl za pomoci znalce rozporovat rozhodnutí pojišťovny o tom, že se v daném případě jednalo o závadu způsobenou mechanickým poškozením výrobku.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2017 13:20, před 7 lety

Vážený pane Krejčí,

Váš případ jsme patřičně prověřili. Na základě předložených důkazů jsme dospěli ke stejnému závěru jako pojišťovna, se kterou jste Vaši pojistnou událost řešil. V rámci prozákaznického přístupu společnosti OKAY, bychom Vám, jako našemu váženému zákazníkovi, nicméně rádi vyšli vstříc a nabídnuli Vám možnost vybrat si na předem dohodnuté prodejně nový televizor ve stejné cenové kategorii. Pokud se rozhodnete využít naši nabídku, informujte nás prosím, která prodejna by Vám nejvíce vyhovovala a v jakém termínu ji navštívíte. Naše nabídka je podmíněna vrácením Vašeho poškozeného televizoru.

Pevně věříme, že námi nabízené nadstandardní řešení přijmete a zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem.

S pozdravem

Váš OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2017 15:59, před 7 lety


Martin Krejčí

Dobrý den,
mnohokrát děkuji, to jsem opravdu nečekal. Přijímám Vaší nabídku.

Jelikož mi teď bude začínat vysoká škola v Brně, tak jsem momentálně časově omezen. Nejlepší by asi bylo to vyřídit na pobočce v Jihlavě tento týden nebo ten následující. Určitě bych chtěl televizi od značky Samsung, nejlépe model: 50" Samsung UE50MU6192.

S pozdravem,
Martin krejčí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 16:08, před 7 lety

Dobrý den,

rádi bychom Vás informovali, že Vámi vybraný televizor Samsung UE50MU6192 během zítřka doručíme na prodejnu OKAY Jihlava (https://www.okay.cz/okay-jihlava/).
Při přebírání nového zboží prosím odevzdejte i kompletní balení poškozeného TV LG.

Děkujeme a pevně věříme, že budete s novým televizorem spokojený.

S pozdravem

Váš OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2017 12:02, před 7 lety


Martin Krejčí

Dobrý den,
pro televizi si přijedeme tento pátek v odpoledních hodinách.

Bohužel nemáme originální krabici, tak je zabalena v krabici od jiné TV. Obsah balení je: televize, stojan, nástavec stojanu, ovladač a síťový napájecí kabel. Snad nic víc balení neobsahovalo.


S pozdravem,
Martin Krejčí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 12:33, před 7 lety

Dobrý den,

originální krabice nevadí.

Těšíme se na Vás v pátek na prodejně v Jihlavě.

S pozdravem

Váš OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.9.2017 21:11, před 7 lety


Martin Krejčí

Hodnocení: