Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
U televize LG staré asi 3,5 roku (záruka 2 + 3 roky) praskl plastový nástavec mezi stojanem a televizí. Televize poté spadla na zem, stojan zůstal stát na skříni. Do dřevěné podlahy televize udělala díru. Prodloužená záruka byla zřízená přímo přes společnost OKAY s.r.o. u společnosti http://mondial-assistance.cz/
Uvedená závada do formuláře:
"Ráno kolem páté hodiny ranní se ozvala rána z obýváku. Televize byla spadlá na zemi (visela na drátech), avšak stojan televize zůstal stát na skříni. Stojan je bez jakéhokoliv poškození, otlučení, ohnutí, ... Praskl plastový držák mezi stojanem a televizí. Šrouby od nástavce zůstaly stále přišroubované ve stojanu. Po pádu praskl i samotný LCD panel od pravém rohu. Po pádu jsme televizi nezkoušeli zapnout, ale měla by být funkční po elektrické stránce."
Zpráva od pojišťovny:
"dovoľte nám, aby sme Vás informovali, že sme po zodpovednom overení všetkých dostupných informácii a obdŕžaných podkladov k Vašej škodnej udalosti, ktorú evidujeme pod číslom H117018848CZE, ukončili jej šetrenie.
Na základe špecifikácie v správe sme dospeli k záveru, že sa jedná o mechanické poškodenie, čo je poškodenie nie porucha, ktoré nekryje poistenie predĺženej záruky. Preto sme nútení konštatovať (v súlade s poistnými podmienkami Vašej poistnej zmluvy č. 6634109747, Článok 8 Poistenie predĺženej záruky, Výluky z Poistenia predĺženej záruky Poistenie predĺženej záruky sa nevzťahuje na chyby alebo poruchy poisteného výrobku: 8. spôsobené mechanickým poškodením tovaru. Že v tomto prípade našej spoločnosti nenastala podľa znenia poistných podmienok povinnosť poskytnúť poistné plnenie."
Fotodokumentace:
https://drive.google.com/open?id=0BziudkhF7P54WThqQ1hYcUl5eE0
Lze s tím něco udělat? Zřejmě to bude výrobní vada plastového nástavce nebo již byl poškozený při koupi TV.
Televize LG 42LA660S
Oprava popř. nová TV.
|
Tweet |
Záruku na zboží (smluvní prodlouženou) odlišuje od pojištění především to, kdo ji poskytuje. U záruky je jím vždy prodávající, který tak garantuje, že si zboží zachová po určitou dobu své vlastnosti. Prodávajícího zavazuje i uvedení doby použitelnosti na obalu výrobku nebo v reklamě, musí se tedy řídit i tím, co uvádí výrobce. V některých případech poskytují obchodníci prodlouženou záruku ke zboží automaticky, většinou tehdy, pokud na ni zákazníky lákají. Jindy si za extra servis spotřebitel zaplatí. Prodloužená záruka se pak mění v samostatný produkt, který mohou využívat jen ti zákazníci, kteří si ho ke zboží přikoupí. Vždy ale platí, že se jedná o rozšíření zákonných možností spotřebitele uplatnit u daného obchodníka reklamaci.
Pojištění naproti tomu poskytují jiné subjekty než samotní prodejci. Přesto se stále jedná o pojistné plnění, a nikoliv o způsob vyřízení reklamace. Před uzavřením pojistné smlouvy je třeba věnovat pozornost definici pojistné události a zaměřit se na ustanovení týkající se výluk z pojištění. Často bývají výluky z pojištění velmi rozsáhlé. Při sporech s pojišťovnou je třeba pamatovat na to, že je-li výklad některého ustanovení smlouvy nejasný, nařizuje zákon přiklonit se k tomu, který je pro spotřebitele příznivější.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Spotřebitel by mohl za pomoci znalce rozporovat rozhodnutí pojišťovny o tom, že se v daném případě jednalo o závadu způsobenou mechanickým poškozením výrobku.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Krejčí,
Váš případ jsme patřičně prověřili. Na základě předložených důkazů jsme dospěli ke stejnému závěru jako pojišťovna, se kterou jste Vaši pojistnou událost řešil. V rámci prozákaznického přístupu společnosti OKAY, bychom Vám, jako našemu váženému zákazníkovi, nicméně rádi vyšli vstříc a nabídnuli Vám možnost vybrat si na předem dohodnuté prodejně nový televizor ve stejné cenové kategorii. Pokud se rozhodnete využít naši nabídku, informujte nás prosím, která prodejna by Vám nejvíce vyhovovala a v jakém termínu ji navštívíte. Naše nabídka je podmíněna vrácením Vašeho poškozeného televizoru.
Pevně věříme, že námi nabízené nadstandardní řešení přijmete a zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem.
S pozdravem
Váš OKAY
Dobrý den,
mnohokrát děkuji, to jsem opravdu nečekal. Přijímám Vaší nabídku.
Jelikož mi teď bude začínat vysoká škola v Brně, tak jsem momentálně časově omezen. Nejlepší by asi bylo to vyřídit na pobočce v Jihlavě tento týden nebo ten následující. Určitě bych chtěl televizi od značky Samsung, nejlépe model: 50" Samsung UE50MU6192.
S pozdravem,
Martin krejčí.
Dobrý den,
rádi bychom Vás informovali, že Vámi vybraný televizor Samsung UE50MU6192 během zítřka doručíme na prodejnu OKAY Jihlava (https://www.okay.cz/okay-jihlava/).
Při přebírání nového zboží prosím odevzdejte i kompletní balení poškozeného TV LG.
Děkujeme a pevně věříme, že budete s novým televizorem spokojený.
S pozdravem
Váš OKAY
Dobrý den,
pro televizi si přijedeme tento pátek v odpoledních hodinách.
Bohužel nemáme originální krabici, tak je zabalena v krabici od jiné TV. Obsah balení je: televize, stojan, nástavec stojanu, ovladač a síťový napájecí kabel. Snad nic víc balení neobsahovalo.
S pozdravem,
Martin Krejčí.
Dobrý den,
originální krabice nevadí.
Těšíme se na Vás v pátek na prodejně v Jihlavě.
S pozdravem
Váš OKAY
Hodnocení: