Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
16.7.2017 mi byla zaslána sms zpráva, která nešla nijak vymazat a nebo z ní vyskočit, pouze označením pole "ano". Hned mi bylo naúčtováno 99,- Kč. Byl jsem překvapen, žádnou službu jsem si neobjednal a nežádal. Myslel jsem, že je to jednorázové a proto jsem to hned neřešil. Po týdnu 23.7.2017 mi bylo odečteno dalších 99,- Kč.
Žádám vás tímto o okamžité přerušení strhávání jakýchkoliv částek, okamžité zastavení zasílání sms zpráv a navrácení těchto dvou neoprávněných plateb.
Vrácení částek chci v plné výši poštovní poukázkou neboť nemám sebemenší důvěru vám sdělit číslo účtu.
Petr Tulka
vrácení peněz v plné výši
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.