Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17104Neoprávněná platba za nevyžádané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Petr Tulka

Znění stížnosti

Dobrý den,

16.7.2017 mi byla zaslána sms zpráva, která nešla nijak vymazat a nebo z ní vyskočit, pouze označením pole "ano". Hned mi bylo naúčtováno 99,- Kč. Byl jsem překvapen, žádnou službu jsem si neobjednal a nežádal. Myslel jsem, že je to jednorázové a proto jsem to hned neřešil. Po týdnu 23.7.2017 mi bylo odečteno dalších 99,- Kč.
Žádám vás tímto o okamžité přerušení strhávání jakýchkoliv částek, okamžité zastavení zasílání sms zpráv a navrácení těchto dvou neoprávněných plateb.
Vrácení částek chci v plné výši poštovní poukázkou neboť nemám sebemenší důvěru vám sdělit číslo účtu.

Petr Tulka


Požadované řešení

vrácení peněz v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 16:01, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.