Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17108Nedodaná zásilka,stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Valerie Lakatos

Znění stížnosti

Dobry den,
objednala jsem si u Vas prvne dopravu a jsem velmi nespokojena.V prve rade dle Vasich smluvnich a obchodnich podminek, ktere jste si stanovili Vy, jste nedodrzely v podstate nic.Ze mate den predem informovat zakaznika o doruceni zasilky-nesplneno.Ze mi poslete sms s hodinou rozmezi doruceni v 8.40h a v 8.45h mi vola ridic. Pro me jako matku 1,5 mesicniho dite bydlici v 5.patre je nerealne.Ze ridic jiz ten den ani uz nezavolal,kdyz se vracel kolem meho bydliste na depo.A druhy den manzel mu volal a ridic byl arogantni,rvouci a hlasil ze ma 80zasilek a ze nema cas vozit muj balik, coz me vubec nezajima!Ja si objednala dopravu.Opet nedodrzel smluvni podminky ma i druhy den,coz byl patek znovu kontaktovat prijemce a mit balik na aute.Toto se vubec nestalo.Muzete mi rict,kde byl muj balik?
.a proc me nekontaktoval? Po zavolani na prazskou centralu bylo receno, ze balik bude DORUCENY az v pondeli.Upozornuji ze v baliku byla odsavacka pro me dite,my odjizdeli na vikend pryc.Muzete mi vysvetlit, jak jsem mela nakrmit sve dite?Pisu doruceny ke me domu az v pondeli.Ptam se Vas z jakeho duvodu mi prisla sms, ze je pripraveny na depu v HK a nema ho ridic v aute, kdyz centrala tvrdila, ze mi bude doruceny!Muzete mi tohle vse vysvetlit?Takze si musim dojit na depo pro me zbozi ktere jsem jiz davno mohla byt.A to jen kvuli Vasi neschopnosti ridice,komunikace a hromade slibu od Vasi spolecnosti. Moc Vam vrele dekuji a jiz vim,ze tj.naposled co jsem si objednala pres Vas.Mou neblahou zkusenost bude sdilet dal.S pozdravem Bc.Eva Valerie Lakatos Filipcikova


Produkt

Ctete!


Požadované řešení

Poradte si!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 09:45, před 7 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 08:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.