Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Už se mně mnohokrát stalo, že dáte do akce zboží, které hned 1. den akce v obchodě v Litoměřicích nemají. Naposled jsem ve čtvrtek 20. července 2017 jela po 15. hodině (po práci) zakoupit tekutý podpalovač Pe-Po. Samozřejmě už ho neměli, zavolala jsem tam znovu v pátek 21. 7. 17, opět ho neměli. Včera, když jsem se večer vracela ze zahrady, tak jsem se tam znovu stavila, prý nepřijel kamion. Ochotná pokladní zavolala vedoucímu, který sdělil, že ho nejen nemají, ale už ani nebudou mít. A je mi jasné, že v den začátku nové akce, tedy 27. 7. 17, kdy bude stát podpalovač plnou cenu, jich tam bude plno, jako je to pokaždé. Tohle by se v Lidlu nikdy nestalo. U Kauflandu je tohle v poslední době zcela normální, plno mých známých si na to stěžuje a je třeba, aby vedení firmy něco podniklo, abyste byli solidní obchod, jako tomu tak bylo v minulých letech.
Tekutý podpalovač Pe-po v akci od 30. 7. 2017
Žádám o zajištění 3 kusů tekutého podpalovače Pe-po za akční cenu, tedy za 39,90 Kč, který necháte dovézt do prodejny v Litoměřicích (předem mně to oznámíte telefonicky) a já si tam podpalovače vyzvednu.
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost má nyní možnost na stížnost reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: