Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17109Akční zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Dana Hrnčířová

Znění stížnosti

Už se mně mnohokrát stalo, že dáte do akce zboží, které hned 1. den akce v obchodě v Litoměřicích nemají. Naposled jsem ve čtvrtek 20. července 2017 jela po 15. hodině (po práci) zakoupit tekutý podpalovač Pe-Po. Samozřejmě už ho neměli, zavolala jsem tam znovu v pátek 21. 7. 17, opět ho neměli. Včera, když jsem se večer vracela ze zahrady, tak jsem se tam znovu stavila, prý nepřijel kamion. Ochotná pokladní zavolala vedoucímu, který sdělil, že ho nejen nemají, ale už ani nebudou mít. A je mi jasné, že v den začátku nové akce, tedy 27. 7. 17, kdy bude stát podpalovač plnou cenu, jich tam bude plno, jako je to pokaždé. Tohle by se v Lidlu nikdy nestalo. U Kauflandu je tohle v poslední době zcela normální, plno mých známých si na to stěžuje a je třeba, aby vedení firmy něco podniklo, abyste byli solidní obchod, jako tomu tak bylo v minulých letech.


Produkt

Tekutý podpalovač Pe-po v akci od 30. 7. 2017


Požadované řešení

Žádám o zajištění 3 kusů tekutého podpalovače Pe-po za akční cenu, tedy za 39,90 Kč, který necháte dovézt do prodejny v Litoměřicích (předem mně to oznámíte telefonicky) a já si tam podpalovače vyzvednu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 17:29, před 7 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 08:01, před 7 lety

Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost má nyní možnost na stížnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2018 11:15, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 17:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.2.2018 14:44, před 7 lety


Dana Hrnčířová

Hodnocení: