Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1711Nevrácení peněz za vrácení nefunkčního mobilního telefonu - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2013, před 11 lety

Miroslava Hýlová

Znění stížnosti

V X/2013 jsem přes slevový portál Berslevu.cz objednala, zakoupila a uhradila - dle pokynů - mobilní telefon "Smarthphone Feiteng Mini S4 i9500". Telefon byl doručen cca do 14 dní ode dne objednání a úhrady. Po rozbalení mne čekalo překvapení v podobě telefonu bez označení, bez přiloženého manuálu v ČJ, s příslušenstvím neodpovídající telefonu z nabídky Berslevu. Přesto jsem si telefon hodlala ponechat. Ovšem, nebyl nabitý, tak jsem za účelem jeho spuštění musela baterii v telefonu dobít. Po potřebné době k dobití jsem telefon chtěla aktivovat resp. zapnout, což bylo další překvapení, že se telefon vůbec neoživil a nebylo tedy možné jej nastartovat. Rozhodla jsem se proto tuto situaci řešit s tím, že jsem kontaktovala osobu - M. Pokornou-obchodní asistentku, Berslevu.cz, již jsem informovala o nefunkčnosti mobilu a požádala ji o radu, jak dál postupovat. Bylo mi sděleno, že mám mobil poslat zpět na uvedenou adresu na původní obálce, ve které mi byl mobil doručován. Tak jsem učinila a připojila průvodní dopis s žádostí o vrácení peněz z důvodu odstoupení od smlouvy. Od té doby však, což bylo 18.10.2013 se děje pouze to, že opakovaně žádám mailem o vrácení peněz, kdy mi bylo doporučeno obrátit se na provozovatele Tindra-Shop, který mobil do nabídky poskytnul, a požádat jej o vrácení peněz. Dodnes jenom nesčetně mailů se sliby, že peníze byly na můj účet zaslány resp. budou vráceny, ale není to pravda. Denně kontroluji svůj účet a odpovídající resp. uhrazená částka 1680,- Kč na účet připsána dosud nebyla. P. Tajdus (Tindra-Shop) neodpovídá na sms, a nereaguje ani na tlf. volání na uvedené mobilní číslo. Napsala jsem proto mail s upozorněním, že pokud mi peníze nebudou připsány do 20.12.2013, podávám na D. Tajduse-Tindra-Shop a na M. Pokornou-BerSlevu.cz trestní oznámí za podvodné jednání a neoprávněné obohacení a zadržování cizích peněz.


Produkt

"Smarthphone Feiteng Mini S4 i9500".


Požadované řešení

Oprávněně žádám o vrácení uhrazené částky. Jelikož jsem obě společnosti informovala v průvodním dopise o odstoupení od smlouvy a vrátila naprosto nefunkční mobil v zákonné lhůtě 14 dnů, kdy je tato možnost uvedena i ve Smluvních podmínkách.
Celková cena: 1680 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 17:02, před 11 lety

V tomto případě je důležité, kdo byl prodejcem. Pokud byl portál www.berslevu.cz pouze zprostředkovatelem a jako prodejce na účtu byl uveden druhý portál, je třeba uplatnit svůj nárok vůči prodejci.
Pokud je odstoupeno od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, má prodejce povinnost vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 14:01, před 10 lety

Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Nárok je vždy nutné uplatnit vůči smluvní straně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.