Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17110Prodloužení smlouvy ve výpovědní době

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Petr Heřman

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 30.6.2017 jsem zasílal doporučeně výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb na adresu O2. Podle sledování zásilek české pošty byla výpověď na O2 doručena dne 4.7.2017 o čemž jsem byl téhož dne také informován ze strany O2 sms zprávou. Vzhledem k tomu, že přecházím k jinému operátorovi, žádal jsem ve výpovědi také číslo výpovědi ČVOP abych ho mohl předat novému poskytovateli. Dnes jsem se však dozvěděl, že mi O2 přes podanou výpověď prodloužila 14.7.2017 smlouvu na další dva roky proti mé vůli a nelze odejít bez mastné pokuty. Mám k dispozici kopii výpovědi a podací lístek z pošty. Přesto se se mnou na O2 odmítli na toto téma bavit a stojí si za svým, že prodloužili smlouvu správně.
Nejen, že porušili všeobecné obchodní podmínky a nezaslali mi ČVOP obratem jak je ve VOP uvedeno, ale ještě mi ve výpovědní době prodloužili smlouvu.


Produkt

Telefonní tarif


Požadované řešení

Zrušení prolongace, uznání výpovědi ze dne 30.6.2017 a zaslání čísla výpovědi pro přenos čísla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 17:24, před 7 lety

Podmínkou pro přenesení telefonního čísla je ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle, provedené na základě právního úkonu směřujícího k řádnému ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle.

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, splnil i podmínku pro přenos telefonního čísla. Byla-li smlouva zrušena, nemohlo dojít ani k automatickému prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 10:22, před 7 lety

Dobrý den,

písemná výpověď nám byla doručena dne 4. 7. 2017, jak uvádíte. Zpracována nebyla, neboť povinnou náležitostí je adresa trvalého bydliště, nebo místa podnikání (u podnikajících subjektů). Zde jsme měli rozpor mezi adresou trvalého bydliště, která nám byla v minulosti nahlášena a zřejmě neaktualizována a adresou trvalého bydliště na písemné výpovědi. Poté ještě došlo k automatickému prodloužení závazku, o čemž jsme Vás informovali na vyúčtování za služby.

Souhlasím s tím, že jste měl být o nesrovnalosti ve výpovědi informován dříve než 20. 7. 2017 a jelikož došlo k prodloužení v době mezi podáním výpovědi a naším kontaktem, závazek Vám nyní na čísle ruším bez sankce. Zároveň vystavuji ČVOP kód k přenosu. Ten Vám přijde na e-mail a formou SMS. Výpovědní lhůtu ponechávám od 4. 7. 2017, tedy služba bude u nás účtována do 15. 8. 2017, pokud ČVOP kód nahlásíte jinému poskytovateli služeb pro přenos. Jen upozorním, že nezávazková varianta tarifu vychází měsíčně o 150 Kč vč. DPH dráž, tudíž tento poplatek budete mít na fakturách navíc od dnešního dne (v aktuálním období poměrnou částí).

Za špatnou zkušenost se moc omlouváme a věříme v další spolupráci v budoucnu.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2017 07:38, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 20:57, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.