Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17111Nemožnost zrušení členství a strhávání peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Petra Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistrovala jsem si členství u seznamky B2 na jeden měsíc za 150 korun. Nevěděla jsem, že musím své členství zrušit, takže mě strhli 2247 korun. Chtěla jsem poslat výpověď e-mailem, ale nemohu žádný kontakt na ně najít. Jediná možnost je dopisem nebo faxem. Na webu není možné dohledat formulář na zrušení, obávám se, že nebude jednoduché to zrušit, proto jsem se rozhodla obrátit se na vás.


Produkt

internetová seznamka Be2


Požadované řešení

Zrušení VIP členství a profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 17:06, před 7 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 10:37, před 7 lety

ID: OJDHXN38


Přejeme Vám dobrý den, paní Nováková.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo k dnešnímu dni zrušené. Vaše VIP členství je platné do 11.10.2017 a po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2017 12:11, před 7 lety


Petra Nováková

Hodnocení:

Komentář: Nelze bohužel hodnotit vstřícnost společnosti be2, jelikož už od počátku se chová klamavě ke spotřebiteli, jen aby vydělala co nejvíce peněz. Děkuji ale velmi společnosti D-test.