Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Očekávala jsem doručení balíku a protože mi vyhovuje platba kartou, požádala jsem dne 21.7.2017 o změnu doručení - uložení na poště.
Tato změna byla vidět v aplikaci Sledování zásilky, takže moje žádost o změnu doručení musela být České poště doručena.
Přesto mi byla zásilka doručena 24.7.2017 domů.
Nechápu proč je nabízena možnost změnit doručení, když to vůbec nefunguje.... To co uvádí pošta na svých stránkách - "Nevyhovuje vám termín nebo místo doručení vaší zásilky? Aplikace Změna doručení online vám umožní přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám" - jsou jen samé lži, pošta si doručuje podle svého, nikoliv podle přání zákazníka....
Zrušení nefunkční aplikace nebo provedení takové úpravy, aby změny fungovaly.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.