Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Při nákupu V Lidlu mi bylo opakovaně naúčtováno více kusů jednoho zboží,což vždy dělalo rozdím v desítkách korun.Např.Místo 1 ks sýru žervé klasik mi bylo naúčtováno 9 ks, nebo jindy místo jednoho jogurtu 10 ks jogurtu.Upozornila jsem prodavačku-pokladní,omluvila se,jinou paní z vedení mi byly vráceny peníze bez omluvy.Jakoby by to bylo samozřejmé.Toto se děje opakovaně při větším nákupu v Lidlu Havířov,U stadionu.Jak mně,tak mým známým.Je to jejich řešení mínusu peněz v účtování,že okrádají zákazníky?Nikdy v jiném Lidlu se mi to nestalo.Myslím, že je to k zamyšlení.k řešení situace s vedením.
J.Paszová
Kontrola jednání prodavaček,domluva,pohovor,postih,sjednání nápravy.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Paszová,
za chybné markování se omlouváme. Určitě se ale ze strany našich zaměstnanců nejedná o jednání, kterým by Vás chtěli úmyslně poškodit. Vaši stížnost samozřejmě předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří a případně sjednají nápravu.
Za upozornění děkujeme a věříme, že příště už bude vše v pořádku.
Přejeme příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.