Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17115Naúčtování více kusů položky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 8 lety

Jaroslava Paszová

Znění stížnosti

Při nákupu V Lidlu mi bylo opakovaně naúčtováno více kusů jednoho zboží,což vždy dělalo rozdím v desítkách korun.Např.Místo 1 ks sýru žervé klasik mi bylo naúčtováno 9 ks, nebo jindy místo jednoho jogurtu 10 ks jogurtu.Upozornila jsem prodavačku-pokladní,omluvila se,jinou paní z vedení mi byly vráceny peníze bez omluvy.Jakoby by to bylo samozřejmé.Toto se děje opakovaně při větším nákupu v Lidlu Havířov,U stadionu.Jak mně,tak mým známým.Je to jejich řešení mínusu peněz v účtování,že okrádají zákazníky?Nikdy v jiném Lidlu se mi to nestalo.Myslím, že je to k zamyšlení.k řešení situace s vedením.
J.Paszová


Požadované řešení

Kontrola jednání prodavaček,domluva,pohovor,postih,sjednání nápravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 16:12, před 8 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 13:59, před 8 lety

Dobrý den, paní Paszová,

za chybné markování se omlouváme. Určitě se ale ze strany našich zaměstnanců nejedná o jednání, kterým by Vás chtěli úmyslně poškodit. Vaši stížnost samozřejmě předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří a případně sjednají nápravu.

Za upozornění děkujeme a věříme, že příště už bude vše v pořádku.

Přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2017 07:39, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 21:02, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.