Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v kempu Šikland jsem měla rezervované ubytování v teepee, od 17.7 do 20.7.2017. Ubytování jsem zajistila přes booking.com. Po příjezdu do areálu se zdálo být vše v pořádku. První večer nás čekalo nemilé překvapení, když jsem s dětmi dorazila našemu teepee (asi 18hod) grilovala si přímo u našeho teepee cizí rodina. Paní na recepci nám sdělila, že v areálu se ještě pohybuje paní majitelka a zavolala jí, po telefonu jsem jí sdělila náš problém. Ujistila nás, že prostor před teepee je určen jen pro nás a že tam pošle ochranku. Do 21hod jsme čekali než rodinka prostor opustí. Ochranka dorazila až po té. Uklidila jsem tedy nepořádek co tam zbyl po grilování a šla uložit dcerku.
Druhý den se situace opakovala jen ochranka byla rychlejší. Ale opět jsme byli nuceni trávit večer brouzdáním po areálu a následně mě čekal opětovný úklid. Když jsem slečně na recepci zdělila, že se mi to vůbec nelíbí a že bych nejraději odjela, její odpověď byla "to chápu". Žádná snaha to vyřešit. Stačilo by kdyby nám dali jiné teepee, nebo kdyby někdo dohlédl na to aby se situace neopakovala. Další večer jsem už tedy v areálu neriskovala a odjela o den dříve.
Byla bych ráda kdyby mi vrátili peníze alespoň za tu noc, kterou jsme tam již netrávil popřípadě i kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta ve sjednané jakosti, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Rozchází-li se poskytnuté informace podnikatelem o vlastnostech pobytu obsažené v katalogu, popř. v prezentaci na webových stránkách, se zjištěným stavem na místě, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro podezření na použití nekalé obchodní praktiky při nabízení pobytu podnikatelem.
Dobrý den paní Kavalírová,neumím zde najít kontakt na Vas, jak se s Vámi spojit a dohodnout se na řešení. Prosím ozvěte se mi na cerna@sikland.cz nebo 606 428 328
děkuji Eva Černá, Šikland
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: