Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 24.7.2017 v 17:21:23jsem v prodejně Kaufland Bruntál zakoupila dvě orchidejky ve vázičce jako dárek(poslední 2 ks) k tomu dvě lahve alkoholu, dvě přáníčka, dboje bonbony a po odjezdu z prodejny jsem si všimla o naůčtováni jedné orchideje za 149kc navíc,účet u pokladny není možné okamžitě skontrolovat jelikož se za vámi tlačí davy lidí s dalším nákupem,zjistila jsem to po příjezdu domů a tak jsem volala na zákaznickou linku jak toto vyřešit bohužel mě automat nespojil a tak píšu svou stížnost sem a předem děkuji za vyřízení.
Orchidej
Vrácení peněz po prošetření. Na kameře by to mělo být vidět.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jaké výrobky spotřebitel skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za rychlé a vstřícné vyřízení.