Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17126Naúčtování položky vícekrát

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před 7 lety

Veronika Rapanová

Znění stížnosti

Dne 24.7.2017 v 17:21:23jsem v prodejně Kaufland Bruntál zakoupila dvě orchidejky ve vázičce jako dárek(poslední 2 ks) k tomu dvě lahve alkoholu, dvě přáníčka, dboje bonbony a po odjezdu z prodejny jsem si všimla o naůčtováni jedné orchideje za 149kc navíc,účet u pokladny není možné okamžitě skontrolovat jelikož se za vámi tlačí davy lidí s dalším nákupem,zjistila jsem to po příjezdu domů a tak jsem volala na zákaznickou linku jak toto vyřešit bohužel mě automat nespojil a tak píšu svou stížnost sem a předem děkuji za vyřízení.


Produkt

Orchidej


Požadované řešení

Vrácení peněz po prošetření. Na kameře by to mělo být vidět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 09:36, před 7 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jaké výrobky spotřebitel skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 10:20, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2017 10:59, před 7 lety


Veronika Rapanová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za rychlé a vstřícné vyřízení.