Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejde internet, musim pouzivat o2 pripojenie
Mam nastavene ukoncenie sluzieb k 31.7.2017 teraz je len 25 a internet nefunguje.
Ani nebudem rozoberat ze ste mi poslali zlu fakturu za buduci mesiac ked uz budu sluzby odpojene.
Zmluva c 49056601
Ak u vas niekto pracuje poprosim zapojit sluzby. Ucet mam vzdy zaplateny vcas. Dik
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost klienty se společnost UPC Česká republika, s.r.o., snažila vyřešit ihned po jejím uveřejnění na dTestu. Opakované pokusy o telefonické spojení s klientkou ale bohužel byly neúspěšné. V době, kdy klientka uveřejnila stížnost na dTestu, společnost o nefunkčnosti internetu vůbec neinformovala. Přitom ve dnech 24. - 28. 7. 2017 se společností UPC Česká republika, s.r.o., komunikovala pomocí One Mail a nefunkčnost internetu přesto nezmínila. Podle dohledání v knize výpadků se v tomto případě pravděpodobně jednalo o výpadek „Z důvodu údržbových prací na síti", který byl hlášen od 9h do cca 16h. S klientkou se již nelze znovu telefonicky spojit, protože pobývá mimo Evropu. Klientka společnost UPC Česká republika, s.r.o., následně kontaktovala e-mailem za účelem vyřešení finálního vyúčtování za červenec 2017. To již bylo uhrazeno.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.