Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#17128Vypinanie internetu 5 dni pred ukoncenim zmluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2017, před 7 lety

Zuzana Kovacova

Znění stížnosti

Nejde internet, musim pouzivat o2 pripojenie
Mam nastavene ukoncenie sluzieb k 31.7.2017 teraz je len 25 a internet nefunguje.
Ani nebudem rozoberat ze ste mi poslali zlu fakturu za buduci mesiac ked uz budu sluzby odpojene.


Produkt

Zmluva c 49056601


Požadované řešení

Ak u vas niekto pracuje poprosim zapojit sluzby. Ucet mam vzdy zaplateny vcas. Dik


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 10:34, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2017 14:04, před 7 lety

Stížnost klienty se společnost UPC Česká republika, s.r.o., snažila vyřešit ihned po jejím uveřejnění na dTestu. Opakované pokusy o telefonické spojení s klientkou ale bohužel byly neúspěšné. V době, kdy klientka uveřejnila stížnost na dTestu, společnost o nefunkčnosti internetu vůbec neinformovala. Přitom ve dnech 24. - 28. 7. 2017 se společností UPC Česká republika, s.r.o., komunikovala pomocí One Mail a nefunkčnost internetu přesto nezmínila. Podle dohledání v knize výpadků se v tomto případě pravděpodobně jednalo o výpadek „Z důvodu údržbových prací na síti", který byl hlášen od 9h do cca 16h. S klientkou se již nelze znovu telefonicky spojit, protože pobývá mimo Evropu. Klientka společnost UPC Česká republika, s.r.o., následně kontaktovala e-mailem za účelem vyřešení finálního vyúčtování za červenec 2017. To již bylo uhrazeno.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 09:58, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 09:41, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.