Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po tom, co na mě vyskočila obrazovka s tím, že pokud neodkliknu smsku se slovem "ANO" celý telefon se mi zaviruje, jsem toto upozornění bohužel uposlechla. Od té doby mi již dvakrát přišla sms s požadavkem a vždy po zapnutí wifi se mi na obrazovce objevují stejná upozornění o údajném zavirování mobilu.
Po tomto jsem zašla na pobočku O2 a zeptala se příslušných pracovníků, co by mi doporučovali udělat. Ti mě odkázali na tuto stránku a já doufám, že se vše nějak rozumně vyřeší.
Upozornění přes celou obrazovku, které vás navádí k poslání sms, aby jste si zachránili telefon před údajným zavirováním.
Byla bych moc ráda, kdyby zprávy ustaly a nemusela jsem platit požadovanou částku 99 Kč/týden.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000