Společnost


PetCenter CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1713Nevrácené peníze za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2013, před 11 lety

Tomáš Lopata

Znění stížnosti

Dne 25.10. 2013 jsem v E-shopu www.petcenter.cz objednal obojek pro psa(Belty OZZY kožený obojek s hroty) v hodnotě 533 KČ vč. poštovného. Asi do týdne obojek přišel, ale obojek to byl naprosto jiný než jsem objednal, takže jsem vyplnil jejich formulář pro vrácení zboží do 14ti dnů, obojek ještě netknutý i s vysačkou jsen poslal zpět.Mezi tím zmizely z eshopu všechy obojky podobné tomu který jsem objednal. Po delší době kdy se nic nedělo jsem volal na prodejnu asi v týdeních intervalech kde jsem byl neustále přesvědčován o tom že slečna/paní se kterou jsem mluvil předá tento problém pracovníkovy, který má na starosti e-shop, s tímto mužem jsem jednou mluvil a ten mě ujistil že do 3 dní mi určitě přijdou peníze a že o tom ví (to bylo asi v polovině Listopadu). Od této doby se vůbec nic neudálo.


Produkt

Kožený obojek Belty OZZY s hroty


Požadované řešení

Chci aby mi tento obchod ihned vrátil peníze včetně poštovného, to je 533,00 CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 12:41, před 11 lety

V případě, že spotřebitel uzavře kupní smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku, má právo od smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit bez udání důvodu. V případě, že spotřebitel odstoupí, je obchodník povinný mu dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku vrátit zaplacené finanční částky do 30 dnů. V případě, že se tak nestane, je dle § 517 občanského zákoníku v prodlení a kromě uhrazených částek může žádat i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 14:24, před 10 lety

Společnost PetCenter CZ s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.