Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.10. 2013 jsem v E-shopu www.petcenter.cz objednal obojek pro psa(Belty OZZY kožený obojek s hroty) v hodnotě 533 KČ vč. poštovného. Asi do týdne obojek přišel, ale obojek to byl naprosto jiný než jsem objednal, takže jsem vyplnil jejich formulář pro vrácení zboží do 14ti dnů, obojek ještě netknutý i s vysačkou jsen poslal zpět.Mezi tím zmizely z eshopu všechy obojky podobné tomu který jsem objednal. Po delší době kdy se nic nedělo jsem volal na prodejnu asi v týdeních intervalech kde jsem byl neustále přesvědčován o tom že slečna/paní se kterou jsem mluvil předá tento problém pracovníkovy, který má na starosti e-shop, s tímto mužem jsem jednou mluvil a ten mě ujistil že do 3 dní mi určitě přijdou peníze a že o tom ví (to bylo asi v polovině Listopadu). Od této doby se vůbec nic neudálo.
Kožený obojek Belty OZZY s hroty
Chci aby mi tento obchod ihned vrátil peníze včetně poštovného, to je 533,00 CZK.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel uzavře kupní smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku, má právo od smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit bez udání důvodu. V případě, že spotřebitel odstoupí, je obchodník povinný mu dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku vrátit zaplacené finanční částky do 30 dnů. V případě, že se tak nestane, je dle § 517 občanského zákoníku v prodlení a kromě uhrazených částek může žádat i úroky z prodlení.
Společnost PetCenter CZ s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.