Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupený batoh, slouží výhradně pro přenášení notebooku bez příslušenství. Po zhruba 1,5 roce používání batohu došlo poškození zipu a vytržení zoubků zipu. Batoh jsem tedy reklamoval u prodejce, byl mi ale vrácen s tím, že reklamace se zamítá s z důvodu nevhodného používání a byl popsán i způsob poškození z mé strany. S tímto zásadně nesouhlasím, batoh slouží dle prodejce cituji: “Praktický batoh pro každodenní použití. Je vyrobený z voděodolného nylonu Chicken Tex Supreme™, vnitřní podšívka je z nepromokavé Ripstop materiálu . Je určený pro notebook do velikosti 15,6` příslušenství, dokumenty formátu A4 a věci denní potřeby. “ (viz oficiální text ze stránek crumpl.cz) Batoh je používán pouze pro nošení notebooku a dokumentů, proto byl i zakoupen. U zboží v hodnotě skoro 3000 Kč bych proto očekával kvalitní materiály a nebo v případě reklamace, odpovídající řešení - výměnu batohu a nebo i zipu. Absolutně odmítám, že by byl batoh přetěžován, notebook velikosti 15 palců toto prostě nezpůsobí, narozdíl od každodenního používání batohu, tak jak uvádí výrobce.
CRUMPLER PROPER ROADY BACKPACK L,
Prosím tedy o nápravu - buď nově našitý zip do stávajícího batohu nebo o výměnu batohu za nový, neboť se domnívám, že vytržený zip byl špatně všitý již ve výrobě. S batohem jsem jinak spokojen, ale vytržení zip skutečně není dobrou vizitkou této značky.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Medku,
Vaší reklamaci jsem zpětně prověřovala a mrzí mne, že Vám v rámci žádosti o uznání reklamace nemohu vyjít vstříc.
Dle servisu, do kterého bylo zboží zasláno, se nejedná o výrobní či materiálovou vadu. Jezdec se při běžném používání nedotýká síti zipu a tím jej tedy nemůže poškodit.
K poškození dle technika může dojít pouze při přeplněném batohu a ve chvíli, kdy je batoh otevírán či zavírán nepřiměřenou silou.
Pokud s daným vyjádřením ohledně reklamace nesouhlasíte, máte samozřejmě nárok na podání nové reklamace, aby došlo k přezkoumání původního vyjádření.
Taktéž máte možnost se obrátit na soudního znalce, který vyjádření servisního technika potvrdí či vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Tak nějak jsem tušil, jaká bude odpověď Mall.cz.
Aspoň ale už vím, že je lepší se jim vyhnout při nákupu drahých věcí a spíše tyto věci kupovat v kamenných obchodech kde vám odborně a fundovaně poradí s výběrem.
Protože ale naštěstí ještě existují kamenné obchody kde prodávají výrobky značky Crumpler a navíc i umí poradit a navrhnout řešení, tak mi v jednom takovém obchodě ten zip vymění a já tak budu moct dále používat tento jinak kvalitní batoh. A že ztratím záruku? Stejně za půl roku končí. A batoh s novým zipem vydrží určitě déle jak následujích 6 měsíců.
A až si budu kupovat jiný kufr, tašku nebo nový batoh od této australské značky, zajdu přímo do kamenné prodejny kde mi vyšli vstříc a batoh mi opraví i přesto, že jsem ho koupil někde úplně jinde. Tomu říkám služba zákazníkům!