Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.5.2017 jsem si u firmy Italstore.cz objednala kožené boty. Boty dorazily asi až za týden, přestože platbu jsem provedla hned. Boty neseděly, jedna i tlačila. V podmínkách mají možnost odstoupení od smlouvy, jak jsem také učinila. Dobropis mailem dorazil mailem 5.6., v mailu bylo napsáno: " Platba Vám bude odeslána na účet do 14ti dnů od převezetí zásilky". Dodnes platba nedorazila. Již jsem psala několik mailů přímo na paní Kateřinu Tesaříkovou, která pravděpodobně posílá maily, ale podepsána není, na konci je s pozdravem 3dliving.cz, slevovyprodej.cz a italstore.cz. Na telefonní číslo Italstore.cz se nedá dovolat.
Dámské kožené boty Casual Fashion černo-šedé 441
Požaduji vrátit peníze, tak jak to mají v obch.podmínkách při odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.