Společnost


Renoro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17133Odstoupení od smlouvy - nevrácené peníze na vystavený dobropis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2017, před 7 lety

Šárka Liscová

Znění stížnosti

2.5.2017 jsem si u firmy Italstore.cz objednala kožené boty. Boty dorazily asi až za týden, přestože platbu jsem provedla hned. Boty neseděly, jedna i tlačila. V podmínkách mají možnost odstoupení od smlouvy, jak jsem také učinila. Dobropis mailem dorazil mailem 5.6., v mailu bylo napsáno: " Platba Vám bude odeslána na účet do 14ti dnů od převezetí zásilky". Dodnes platba nedorazila. Již jsem psala několik mailů přímo na paní Kateřinu Tesaříkovou, která pravděpodobně posílá maily, ale podepsána není, na konci je s pozdravem 3dliving.cz, slevovyprodej.cz a italstore.cz. Na telefonní číslo Italstore.cz se nedá dovolat.


Produkt

Dámské kožené boty Casual Fashion černo-šedé 441


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze, tak jak to mají v obch.podmínkách při odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 16:32, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:13, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.