Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1714Nezákonné řešení uznané reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2013, před 11 lety

Tomáš Nováček

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí o pomoc při řešení nezákonného postupu uznané reklamace sportovních bot Salomon v hodnotě 1990,- Kč v prodejně A3 SPORT, OC Letňany.
Jednalo se o již několikátou obuv značky Salomon, se kterou jsem byl vždy spokojen. Reklamované zboží - obuv Salomon se speciální GORE-TEX membránou - bylo používáno podle návodu. Přesto vykazovalo neodstranitelné vady - obě boty popraskané v ohybu špičky boty a ve švu ohybu boty.
Dne 9. 11. 2013 jsem uplatnil reklamaci obuvi Salomon číslo artiklu: S 307982 za 1990,- Kč, zakoupené dne 18. 9. 2012. Reklamaci jsem řádně uplatnil v prodejně A3 SPROT, s.r.o., OC Letňany, Veselská 663, 190 00 Praha 9, číslo reklamace 44/130. Následně dne 15. 11. 2013 jsem obdržel sms a email s informací, že reklamace byla uznána.
Dne 18. 11. 2013 jsem navštívil prodejnu za účelem ukončení reklamace. Na prodejně jsem byl nemile překvapen neochotou zaměstnanců k řádnému ukončení reklamačního řízení odstoupení od kupní smlouvy, tj. vrácením plné částky za zakoupenou obuv. Odpovědná vedoucí nabízela za řádně vyřízenou reklamaci pouze novou obuv a nikoliv finanční částku. Ocitoval jsem právo spotřebitele na výměnu zboží nebo vrácení částky za zakoupené zboží. Z prodejny jsem odešel s nepořízenou, jelikož přítomný personál A3 SPORTU trval na tom, že mám nárok pouze na výměnu zboží. Prodejnu A3 SPORT jsem nakonec opustil s tím že, se poradím se svým právním zástupcem.
Dne 29. 11. 2013, vybaven zákonem o ochraně spotřebitele a občanským zákoníkem, jsem se znovu vydal na prodejnu A3 SPORT. Opět jsem uplatnil právo spotřebitele na výměnu či vrácení ceny za zboží, už dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Po přečtení příslušných ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoníku, jsem obeznámil odpovědného pracovníka o tom, že odstupuji od kupní smlouvy a žádám řádné ukončení reklamace. Reklamace byla uznána ze strany prodávajícího, takže se jedná o vadu neodstranitelnou a pro spotřebitele plyne z Občanského zákoníku právo na výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Odpovědný pracovník mě odkázal na jakési reklamační oddělení na telefonu a předal mi telefon, kde jsem hovořil s jakousi pí. Simulíkovou, pracovnicí přes reklamace. Následně jsem poukázal na §19 odst. 2, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamaci neřeším s reklamačním oddělením odkudsi nebo po telefonu! Opět jsem odstoupil od kupní smlouvy s žádostí o vrácení plné částky za zboží.
Odpověď pověřeného pracovníka opět zněla: „máte připravené nové boty a peníze navrátíme“. Opět jsem seznámil již celou prodejnu s tím, že spotřebitel má právo výměnu zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy (vrácení plné částky za zboží)!
Poslední odpověď jsem dostal po telefonu z reklamačního oddělení, a to následující: „napište si stížnost na email reklamace@a3sport.cz“
Již teď jsem strávil reklamačním řízením a obeznámením pracovníků A3 SPORTU o řádné reklamaci více času, než je obvyklé, a proto uplatňuji náklady spojené s vyřízením reklamace t.j. časovou a hmotnou ztrátu ve výši 600,- Kč. Jsou zde započítané kilometrovné a čas strávený opětovnou návštěvou prodejny za účelem opakovaného vyřízení reklamace.
Společnost A3 SPORT jsem již dne 4.12.2013 písemně dopručeným dopisem vyzval k ukočení celého sporu. Dodnes jsem žádnou odpověď neobdržel.


Produkt

sportovní obuv Salomon číslo artiklu: S 307982


Požadované řešení

Vrácení plné částky ve výši 1990,- Kč, tak jak mám právo dle zákona v případě uznané reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 11:07, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace má spotřebitel nárok, pokud se jedná o vadu odstranitelnou na opravu věci, pokud to není neúměrné i na výměnu. Pokud je vada neodstranitelná, má kupující nárok na výměnu věci nebo nárok od smlouvy odstoupit.
Dle § 598 občanského zákoníku má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 14:39, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.