Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.7.2017 mi byli bankou zabkokovaný možnosti výběru z bankomatu. Důvodem jsou transakce na mem úctě. Byl jsem vyzván bankou abych vysvětlil původ finančních prostředku a také mé tvrzení doložil listinimi důkazy. Toto jsem učinil, ale i přesto banka mi neumožňuje přístup k mým financím.Nemohu vybírat z bankomatu, nemůžu preposlat peníze na jiný bankovní účet. Ale je hodně zvláštní že banka si dovolí strhnout poplatek za žádost kterou jsem podal. Jak je toto možné? Mám za to že když nemohu já mamnipulovat s financemi na mém úctě tak banka by taky správně neměla. Místo aby mi banka od blokovala účet, mají stupidní až nesmyslné otázky, proč mi nebyli finance předány v hotovosti, ale byli mi poslány na účet. Toto je diskriminace a buzerace.
Okamžité umožnění manipulovat s mým majetkem.
|
Tweet |
Domnívá-li se společnost, že došlo k podezřelému obchodu, má skutečně možnost zadržet peněžní prostředky. Společnost má v takovém případě povinnost podezřelý obchod oznámit Finančnímu analytickému úřadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dní.
Pokud spotřebitel společnosti prokázal, že nedošlo k podezřelému obchodu dle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, může spotřebitel žádat, aby mu peněžní prostředky byly vyplaceny ihned.
Pokud společnost zadržuje peněžní prostředky neoprávněně, má spotřebitel možnost podat podnět Finančnímu analytickému úřadu. Spotřebitel může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.