Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dovolená od 9.6. do 16.6. 5ecko Korfu , Kavos, Hotel Olympion Village
Týden před odletem nám přišli pokyny, letenky, Voucher na ubytování a voucher na Transfer z a na letiště. Bylo nám podivné, když jsme se dočetli, že si máme transfery obstarat sami. Po zavolání do CK Fischer nám bylo sděleno, že pro informace si máme dojít do CK co nám to zařizovala. U vás na přepážce mi zjistili, že skutečně na nás v Řecku nebude nikdo čekat. I tak jsme to nechali být, že si tedy transfer zajistíme sami, že to takový problém nebude.
Po příletu Na Korfu na nás nakonec čekala delegátka, která nás přivítala a ukázala, do kterého transferu máme nastoupit. Od ní jsme nakonec získali číslo na delegátku, která by nás měla mít na starosti. Pro příjezdu do Kavosu v 1:30 ráno nám začalo být podivné, že tímto městem nemůže autobus projet kvůli lidem. Ale nakonec na první křižovatce odbočil a dovezl nás do hotelu. Na recepci jsme dostali klíče od bungalovu a šli se ubytovat. Tím asi naše vysněná odpočinková dovolená končila!!!
Ve 4:00 se začal ozývat křik povyk bouchání mlácení po celém areálu. Trvalo to do 6:00 pak klid. Byli jsme unavení a tak jsme to neřešili s tím, že se loučí starý turnus s dovolenou. Nicméně jsem již neusnul a tak jsem se po sedmé hodině vydal do města něco koupit k snídani. To co mě tam čekalo, bylo opravdu neuvěřitelné. Všude na silnici se váleli odpadky po kotníky, zrovna projíždělo auto, které je odklízelo. Odér zvratků alkoholu moči a kdoví čeho ještě se vznášel nad celou dlouhou hlavní třídou. Po nákupu jsem se vrátil do hotelu. Tam byl klid. Pár lidí sedělo u bazénu (věk cca 50 let). Po odpolední procházce co jsme šli do města a na pláž jsme zjistili, že celá ta dlouhá hlavní třída je plná diskoték barů, tattoo salónů a prvních pomocí. Po příchodu na pláž v 16:00 jsme překračovali tzv. Vorvaně, kteří ještě spali po noční pařbě na plážích (nevím, jestli spali, nebo zda byli mrtví, nezjišťoval jsem to)
Po návratu z pláže již u bazénu bylo plno jak ti starší lidé tak mladí.
Noc druhá. Ve 22:00 ulice ve městě ožívá a začínají se otvírat diskotéky je to dost slyšet i v hotelu, ale není to tak strašné po zavření okna se to dá přežít. Po 4hodinovém spánku opět bouchání mlácení křik cca 1 hodinu. Pak ticho. Malý syn vzhůru usnul v 6h ráno. Opakující se situace s odpadky na ulicích a na pláži. V Hotelu rozbité láhve, to co plavalo v dětském bazénku, jsem nezjišťoval, ale myslím, že to byli zvratky!
Noc třetí opakující se situace od 22:00 ulice ožívá. Všimli jsme si, že na hotelu jsou vesměs mladí Angličani. My jediní s dítětem a pár starších párů. Po dvouhodinovém spánku obrovský křik mlácení bouchání trvá do šesti hodin ráno. Nikdo z recepce nic neřeší. Starší lidé co vyšli, je utišit byli posláni kamsi. Ráno nám na recepci bylo řečeno, že tak to normální, že lidi se chodí bavit a že jsme v Kavosu. V hotelu nebylo jedné klidné místo. Syn již nespal celý se klepal a strachy se počůral (a počůraval se i v dalších dnech). Začali jsme volat hned ráno delegátce, co nás měla mít na starost. Ta telefon nezvedala! Volali jsme do CK Fischer, ale tam nám řekli, že s tím nic nemohou dělat, že si máme zavolat do CK kde jsme to objednávali. Volali jsme dokonce i sem do Škodovky, že máme problém, Paní řekla, že ona nám nemůže pomoci a že zkusí zavolat do CK přes kterou to máme. V poledne se ozvala delegátka, že nás na starosti nemá, ale dala nám číslo na delegáta, který byl u nás na jihu. Delegát dorazil. Ptal se, co tu děláme??? Jak jsme vybírali hotel podle čeho??? A že tohle je Kavos tzv. Mallorka Řecka a že jsme sem s malým dítětem vůbec neměli jezdit. Že nechápe, že nás o tom neinformovala CK. Nicméně že nám pomoci nemůže, jelikož máme Dynamics a ta nezahrnuje služby delegáta. Doporučil nám, ať si seženeme hotel na západním pobřeží, že tam je klid. Samozřejmě na vlastní náklady. A jestli máme číslo na linku Dynamics? Tu nám nakonec dal a ihned jsem volal tam. Tam si mě vyposlechli, a že předají mou žádost o přesun na jiný hotel příslušnému oddělení. Po dvou hodinách se nic nedělo, po další hodině mi bylo řečeno, že to mají stále u sebe, po další hodině jsem volal paní z CK z Ústí přes kterou byl přeposlán mail s informacemi o cestě aby nám pomohla. Říkala, že to má již od rána nahlášené ze Škodovky ale od Fischera s ní nechtějí komunikovat telefonem pouze mailem. Po další hodině jsem opět Volal do Dynamicsu tam mi to vzal operátor a zavolal do příslušného oddělení a řekl, že na hotelu nám vyjednali jiný pokoj a že si máme dojít na recepci. Bohužel v celém komplexu byli domy, které se skládaly ze čtyř bungalovů. V každém byli ubytovaní angličtí turisti, kteří se přijeli do Kavosu bavit a hlavně přijeli na dva dny a hned po nich přijel další turnus na další dva dny a tak to bylo celý týden. Na to že chceme odejít z tohoto hotelu, nám bylo řečeno, že si máme ubytování v novém hotelu najít a zaplatit sami a že nám nic kompenzovat nebudou. To že syn je stále psychicky rozrušen a od té doby při každém bouchnutí se leká a počůrává je každému v této CK jedno. Nakonec hovor skončil s nepořízenou. Na recepci nám opět řekli „to je Kavos a dostali jsme nový pokoj. Situace se nezlepšila ani další noci. Bohužel jsme byli s Manželkou už tak vysílení nevyspáním, že jsme neměli už ani sílu odjet z hotelu. Vždy po probdělé noci jsme šli ráno 3km na opuštěnou pláž kde jsme se trochu a prckem vyspali a pozdě večer jsme se vrátili na hotel.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitel ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Zajistí-li pořadatel pokračování zájezdu s vyššími náklady, jdou takové náklady k jeho tíži. Pořadatel tedy nemůže žádat, aby spotřebitel uhradil transfer do jiného hotelu jakož i rozdíl ceny pokoje v tomto hotelu.
Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.