Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17153Poškozený obsah baliku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2017, před 7 lety

Petr Baumann

Znění stížnosti

Dne 24.7 2017 jsem posílal balík z pošty Brno Kohoutovice 62300,do Pardubic, balík obsahoval Rc Vrtulník v hodnotě 5000kč, na což byl i pojištěn, na balíku bylo jasně ode mne vyznačeno jak má balík stát a bylo napsáno křehké, i na poště Paní balík řádně označila a já za tyto služby řádně zaplatil. Balík dostal příjemce včera tj.25.7 2017 , (což je pěkné že tak rychle,ale bohužel vrtulník měl ve dvou třetinách ulomený ocas,i když byl ve dvojitém obalu a vycpán zmačkanými novinami ato se stane větším pádem nebo házením balíků z kouta do kouta v auťe u přepravce, čemuž jsem byl několikrát svědkem když mě něco dovezli jak to tam přehazoval a na otázku jestli se mu to zdá být normální, sem dostal odpověď ž e se nic nemuže stát,. Takhle se chovají Vaší přepravci, ale ani prasata takhle ne.
Co Teť a co pak, jak se řeší tyto situace? A to není poprvé!
Je mi jasné že jedním kliknutím bude email smazán ,ale de o Vaše jméno.
A věc poslední: V 6 případech jsem si zaplatil doručení balíčku do druhého dne ode dne odeslání a povedlo se to jen jednou, a to při nákupu komunikují s prodejcem a vím přesně kdy co posílá,příklad: posílá mě balíček v úterý v 8 ráno a já ho dostanu ve středu po 16.00 hod, to asi taky nebude ok, tak že když to shrneme mám u pošty předplaceno "", ale rád bych to věnoval na proškolení přepravních prasat aby jim někdo vysvětlil jak se chovat k věci která jim nepatři!
Jim by se to též nelíbilo. S Pozdravem a mnoho úspěchů. Baumann.


Produkt

Je to model stavěný na zakázku ,člověk který tomu rozumí asi ví co to dá neocenitelné práce.


Požadované řešení

Pan příjemce po domluvě se mnou si model opraví sám ,a já Vám píšu jen proto že to může příště dopadnout hůř a škody múžou být daleko větší a to ne na nějakým modelu ,ale například na věci na které někomu závisí třeba život ,nějaký přístroj apod.
Nepíšu Vám jen pro to že bych se bavil, nejsem tomuto zastánce samotného mě nějaké vypisování nebaví.
A Řešení? Je prosté měli by jste být na dopravce přísnější a sem tam jim to dát komplet k úhradě a si uvědomí jak se chovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 17:05, před 7 lety

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Pošta má na vyřízení reklamace klasickou 30-ti denní lhůtu podle zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže bude reklamace zamítnuta, je tu možnost obrátit se na znalce, který posoudí, jakým způsobem k poškození došlo. Každopádně nárok z odpovědnosti za poškození zásilky musí v tomto případě uplatňovat vůči poště adresát.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.