Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , dnes ve 15.30.hod jsem na vaší pobočce chtěla poslat vkladní knížku ČSOB Poštovní spořitelny , která spadá do dědického řízení a pro další kroky je nutné její rychlé odevzdání .
Jaké bylo moje překvapení , když mi úřednice za přepážkou sdělila , že je nová a poslat knížku neumí . Snažila jsem jí vysvětlit , že odeslání je nutné . Bez omluvy mi striktně řekla ať si přijdu příští týden nebo jdu na jinou pobočku .
Chci pouze vědět zda je toto jednání běžné .
S pozdravem Šálková
Myslím , že v tomto případě je řešení spíše na vás.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman