Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
cca před tři čtvrtě rokem, v říjnu 2016, jsem se zaregistrovala na seznamce www.be2.cz. Letos v květnu jsem se rozhodla využít členství Premium, které bylo podmíněno zaplacením členského příspěvku ve výši cca 130 Kč. Jak jsem se již dozvěděla z naštvaných reakcí ostatních uživatelů na internetových serverech, pokud jsem do cca 14ti dnů nenapsala, že si přeji odstoupit (což jsem neudělala), bude mi členství automaticky prodlouženo. Nyní jsem zjistila, že bez jakéhokoliv upozornění mi byla z účtu odečtena částka 2247 Kč. Rozhodla jsem se členství ukončit a svůj profil - i díky změně v osobním životě - smazat. Bohužel, na stránkách chybí kromě lucemburské adresy jakýkoliv kontakt. Psala jsem na zákaznické centrum žádost, ale bez zpětné odpovědi. Podle postupu jakéhosi fóra věnovaného této seznamce jsem se pokoušela smazat svůj profil, ale marně - vždy se mi objevilo, že jako člen Premium účtu musím toto preémiové členství nejprve zrušit, což na stránkách seznamky není možné. Chtěla bych se proto zeptat, jak bych měla nadále postupovat, protože každý měsíc tuto částku platit opravdu nehodlám a zrušení profilu na seznamce jak je vidno není možné.
Děkuji za Vaši případnou radu a pomoc a přeji pěkný den.
internetová online seznamka
Smazání profilu na webových stránkách, zrušení účtu Premium a zabránění strhávání vysoké částky z účtu
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: IFAUEH24
Přejeme Vám dobrý den, paní Olišarová.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.