Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V provozovně Nachod byla zakoupena sportovní obuv Spraidi.Do jednoho měsíce po zakoupení se odlepila podrážka,reklamace proběhla uspěšně obuv opravili,problém se opakoval,znovu obuv opravili,to samé do třetice reklamace byla uznána,opět opraveno ,na poslední čtvrto reklamaci na ten samý problém,bylo zděleno ,že obuv nebyla nošena k učelum tomu určených,měly zřejmě namysli ,že v této opravené obuvi se již nesmí chodit.to vše proběhlo do 10 měsícu od zakoupení.
relamoval jsem tuto obuv pouze na odlepení podrážky,už při první reklamaci byl v obuvi prodřen material latky ,to však nebylo duvod reklamace bylo to opotřebení,nošenim ,zajímavé na tom je že při všech reklamacích to firmě ccc nevadilo ,a reklamaci uznali tento prodřený material byl stale stejný a na poslení reklamaci už to firmě ccc vadilo.
vracení kupní ceny výrobku
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.