Společnost


CLIMB STORE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17158Nevrátili peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2017, před 7 lety

Romana Cinertová

Znění stížnosti

21.4.2017 jsem si na webové stránce Italstore.cz, kterou společnost Climb Store s.r.o. provozuje, koupila kožené body vel. 40. Balík dorazil 5.5.2017.Protože mi nevyhovovali, poslala jsem mailem odstoupení od smlouvy. Originál odstoupení jsem společně se zbožím 13.5.2017 odeslala zpět. BA0273899395X byl společnosti doručen 18.5.2017. 29.5.2017 jsem se dotazovala, kdy mi bude vrácena platba. Prý do týdne. Poslali mi dobropis. 14.6.2017 jsem se dotazovala znovu. Věc zůstala bez odezvy. Další mail následoval 1.7.2017. Přijde jen automatická odpověď, že věc se bude co nejdříve řešit a nic se neděje. Ráda bych své peníze za zboží a poštovné dostala zpět.


Produkt

Dámské kožené boty Casual Fashion černo-fialové


Požadované řešení

Zaslat 328 Kč na můj účet, který jsem sdělovala v odstoupení od kupní smlouvy i ve všech zaslaných zprávách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 09:36, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.