Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
U Alza.Cz reklamuji Asus PadPhone již na čtvrtý pokus a vypadá to, že bez úspěchu. Telefon jesm používal cca jeden měsíc jinák je cca půl roku na reklamacích.
Kontaktoval jsem Alza.CZ a přicházejí mi odpovědi, abych byl trpělivý a vydržel. Ale telefon je stále u nich a strávil v jejich reklamačních oddělení 90% času od mého nákupu. Nemám ani peníze ani telefon!
Já myslel, že po třetí reklamaci vrátí peníze nebo vymění zboží. U Alza.CZ ne!!!
Pokud můžu tak všem doporučuji se tomuto obchodu vyhnout!!!! Při reklamaci nemáte žádnou naději na brzké vyřízení a o spokojenosti nemluvě! A to jsem u toho obchodu nakoupil za cca 200 tis.
Asusu PAdPhone 2
Po čtvrté reklamaci by měl prodávajicí vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodejce je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud prodejce reklamaci nevyřídí do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, tak má spotřebitel nárok na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si vybírá spotřebitel.
Vážený pane Hnátko,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v poslední reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
Dle historie komunikace bylo ověřeno, že Váš případ byl již koncem března dořešen vytvořením a proplacením dobropisu k původnímu nákupnímu dokladu. Pokud přesto v této věci přetrvává jakékoli nesrovnalost, určitě nás můžete kdykoli znovu kontaktovat na adrese stiznosti@alza.cz.
S omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Vážený pane Horáčku,
dovolte mi, abych upřesnil situaci ohledně této reklamace. Zpoždění bylo při při každé reklamaci a komunikace s příslušným oddělením byla velice špatná spíše nulová.
Uvádíte zde, že byla reklamace vyřešena. Ano byla, ale nejednalo se o tuto reklamaci, ale následnou to na SD kartu.
Po této zkušenosti s reklamací a po shlédnutí podobných zkušeností kupujících jsem již vašemu obchodu přestal důvěřovat a také nic neobjednal. Přitom jsem v minulosti patřil k častým odběratelům s obratem v řádu cca 100tis ročně.
V případě, kdy není pro kupujícího důležitá záruka na zakoupené zboží mohu tento obchod doporučit, ale v případě, že ano doporučuji nakoupit v jiném obchodě.
S pozdravem Hnátko.
Vážený pane Hnátko,
obávám se, že došlo k dalšímu nedorozumění. Reklamace, o které hovoříte, byla také vyřízena dobropisem; nicméně já jsem měl na mysli reklamaci předchozí, v rámci které byl 18.3. dobropisován i Váš "Asus PadPhone". Konkrétní čísla reklamací nepovažuji za vhodné sdělovat na tomto fóru; pokud budete mít zájem, mohu Vám předmětné doklady zaslat e-mailem.
Samozřejmě chápu, že původní nevyřízená reklamace byla nepříjemností, která důvěru v reklamační institut neposiluje. Nemohli jsme ale nevycházet z oficiálního stanoviska autorizovaného servisu, u kterého se v inkriminovanou chvíli závada neprojevila.
V úctě a přáním krásného zbytku dne
Jiří Horáček
ombudsman
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.