Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17160Podvodné jednání při koupi vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2017, před 7 lety

milan rybáček

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si 2 vstupenky na Marylin Mansona ( 2x 1735 Kč) - domů mi ale přišly vstupenky za 2 x 1399,- Kč. Když pominu skrytý manipulační poplatek 2x 600,- Kč ( nikde nebyl uveden) + předražené poštovné 2x 90 kč považuji toto jednání za podvod na spotřebitele ! Objednávku jsem si samozřejmě nafotil a vše mohu doložit.


Produkt

č. objednávky 13348304


Požadované řešení

Žádám uhradit vzniklý finanční rozdíl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 09:25, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Pokud by společnost klamavě spotřebitele informovala o ceně vstupenek mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. V takovém případě může být společnosti uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.