Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Na internetovém obchodě jsem si objednal zboží na dobírku s možností platby kartou u řidiče (příplatek navíc). K mému údivu mi přišla sms od řidiče s informací, že nelze platit kartou! Volal jsem mu ať to přiveze třeba jiný den s tím, že na platbě kartou trvám. Následně mi přišla sms o neúspěšném doručení zásilky. Na druhý pokus řidič nepřijel v uvedeném čase, který mi opět poslal smsskou. Večer mi došla druhá výzva od nedoručení zásilky. Poté, co jsem zvedl telefon a domluvil se s depem, aby mi to tedy opět dovezli následující den, řidič mi napsal, že bude zásilku doručovat mezi 8:00-10:00. Po 12:00 jsem mu volal, kdy tedy hodlá přijet, že nemám celý den na to na něj čekat. Bylo mi řečeno, že u mě bude do půl hodiny. Po 14:00 jsem mu volal znovu, kde by mi bylo řečeno že mi to tedy doručí "až se bude vracet". Opět jsem volal na depo s tím, že doma budu pouze do 18:00. Opět zásilku nedoručil a k mému údivu večer mi přišla opět výzva od PPL, že se mi na potřetí snažili doručit neúspěšně zásilku. Tak jsem tam volal s tím, že mi bylo řečeno, že mi zásilku budou urgentně expedovat následující den ráno. Vzhledem ke skutečnosti, že jsem ráno neobdržel žádnou informaci o čase, volal jsem na depo a tam mi řekli, že moji zásilku již poslali zpět odesilateli, ačkoliv mi přišel email, ať si zásilku vyzvednu na depu, na kterém má být uložena. Někde je asi problém.
Datum předpokládaného doručení bylo 21.7. a 27.7. depo poslalo zásilku zpět odesilateli.
Byla by fajn alespoň omluva řidiče, či někoho, kdo je za to zodpovědný, kvůli chybě z Vaší strany jsem strávil doma čekáním na to , kdy se řidič uráčí přijet nemálo hodin po termínech, kdy měl přijet.
|
Tweet |
Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Jedinou podmínkou je, aby platbu kartou podporoval i obchodník, u kterého si spotřebitel zboží objednal.
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.