Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Manželka zakoupila v listopadu 2016 v Grand Optical dioptrické brýle.
Brýle měly různé závady: povolování šroubků, upadla sedýlka, rozpadla se obruba. Poté požádala o vrácení peněz protože výrobek je nekvalitní. Na deskách, v kterých dostala fakturu, je symbol který hlásá: Garance Grand Optical, 100% spokojenost nebo vrácení peněz. Jelikož není spokojená s výrobkem požádala v souladu se sloganem o vrácení peněz. Prodavačka sdělila, že tato záruka je platná pouze 30 dní což není na deskách ani faktuře uvedeno. Je to prý uvedeno na webu firmy.
Považuji toto jednání za klamání zákazníka a klamavou reklamu.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti (zveřejněných na webové adrese http://www.grandoptical.cz/zaruka-spokojenosti.pdf) je možné využít "záruku spokojenosti" v prvních 30 dnech od nákupu zboží.
K tomu, aby se tyto obchodní podmínky staly součástí kupní smlouvy, je nutné, aby byly spotřebitelovi známy již v době, kdy prodávající učinil nabídku (obchodní podmínky by například měly být dostupné v provozovně prodávajícího a umístěny na viditelném místě). Dále je nutné, aby byly tyto obchodní podmínky přiloženy ke kupní smlouvě a aby o nich byl spotřebitel informován.
Pokud tak prodávající neučinil, nejsou tyto obchodní podmínky vůči spotřebiteli účinné. Spotřebitel by se mohl domáhat plnění, které plyne ze znění textu uvedeného na faktuře nebo na výrobku.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.