Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN,DNE 1.12.2016 JSEM ZAKOUPIL U SPOLEČNOSTI HELIA TRADE BĚŽECKOU OBUV INOV RACE ULTRA 292.REKLAMOVÁNA BYLA DNE 9.6.2017,REKLAMACE NEBYLA UZNÁNA Z DUVODU ŽE K POŠKOZENÍ DOŠLO TVAREM NOHY A VOLNÝM POHYBEM NOHY V NEUPEVNĚNÉ OBUVI A VADU JSEM SI ZPUSOBIL SÁM.NECHAL JSEM ZPRAVOCAT SOUDNÍM ZNALCEM POSUDEK,KTERÝ DÁVA ZA PRAVDU MĚ A REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA NEOPRÁVNĚNĚ.VŠE JSEM POSLAL DO PRODEJNY I SE ZNALECKÝ POSUDKEM NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A UHRAZENÍ NÁKLADU ZA POSUDEK S DODEJKOU KVULI SOUDU.Z PRODEJY MI ZATÍM ODPOVĚDĚLI POUZE PŘES EMAIL,KDE UVEDLY ,ŽE REKLAMACI JIM ZAMÍTL DODAVATEL A ONI TO RESPEKTUJÍ.NABÍDLI MI POUZE SLEVU NA NOVOU OBUV.ABSOLUTNĚ NERESPEKTUJÍ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A NEVĚDÍ CO MAJÍ DĚLAT,BUDU SE OBRACET I NA ČOI. S POZDRAVEM VIDLÁŘ
REKLAMACE BOT INOV RACE ULTRA 290
VRÁTIT PENÍZE I S NÁKLADY NA ZNALCE,KTERÉ JSEM POSLAL S BOTY A S DODEJKOU V PŘÍPADĚ SOUDU.
|
Tweet |
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Hodnocení: