Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17168Vymáhání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2017, před 7 lety

Miroslava Hájková

Znění stížnosti

Dobrý den,neustále dostávám od společnosti MBA vuci společnosti Helvetia Direct Marketing upomínky o zaplacení dl.částky ve výši 1550kč a to proto že mi zaslali nejake vitamíny ,které jsem převzala na poště ale ty mi měli být zaslány zdarma.Další jsem nic nepřebirala a ani jsem nereagovala na další nabídku.
Nechápu kde došli k částce 1550kč za jeden balíček.
Děkuji za info ,
S pozdravem Hájková Miroslava


Požadované řešení

zaplatím balíček,který mi byl zaslán zdarma ale víc platit nebudu,nic dalšího jsem nepřevzala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 15:35, před 7 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží, popřípadě uhradit poštovné). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 15:41, před 7 lety

Dobrý den,

požádáme Vás o zákaznické číslo, popř. adresu. Pouze dle jména Vás nelze dohledat.

Děkujeme
S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2017 17:22, před 7 lety


Miroslava Hájková

adresa je Nová 1028/11 Mikulov 69201

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 08:17, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2017 08:18, před 7 lety

Vaše zákaznické číslo: 6985813
Produkt: SuperVital Q10+

Vážená paní Hájková,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu SuperVital Q10+.
Před časem jste byla kontaktována naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného produktu SuperVital Q10+.
Dále jste dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek. Pokud tedy od Vás do 7 dnů po přijetí uvítacího balíčku nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější. Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .

Jestliže se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
V případě, že Vám dojde zásilka a nebudete o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí být originálně zabaleno a zásilka řádně ofrankovaná.

Dle České pošty Vám byl Uvítací balíček dodán dne 15.12.2016 (číslo zásilky DR1195396334U).

Z jakého důvodu jste prosím neuhradila tuto první zásilku? Měli jsme snahu s Vámi vše dořešit. Na Vaší adresu jsme Vám poslali celkem pět upomínek (od února do května), bohužel jste ani na jednu nereagovala, dopisem, telefonicky, ani emailem.

Je nám líto, ale nelze začít řešit situaci až po předání inkasní agentuře a rovnou s tím jít na dTest. Nejedná se v tomto případě o naše zanedbání, nebo naší nevůli vše dořešit. Bylo potřeba se nám včas ozvat a situace nemusela dojít takto daleko. Nyní Vás požádáme o to, abyste komunikovala s inkasní agenturou MBA Consulting, s.r.o. ohledně pohledávky.

Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.

Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.

S pozdravem
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 08:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 08:31, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.