Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17174Reklamace zničená přepravovaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2017, před 7 lety

Tomáš Kůs

Znění stížnosti

Dobrý den f. DPD mi doručovala granitový dřez. Kdy při rozbalení vyšlo najevo, že došlo k jeho neopravitelnému poškození. Věc jsem ihned dne doručení a to 15.5.2017 reklamoval prostřednictvím stránek DPD a webového formuláře. Zároveň jsem zaslal fotky poškození i originálního pečlivého zabalení zásilky. Zásilka byla ještě označena f. DPD neklopit a křehké. Dne 12.6.2017 jsem vznesl dotaz ohledně uvedené reklamce, bylo mi odepsáno, že se čeká na vyjádření specialisty. Dále jsem reklamaci urgoval dne 4.7.2017, kdy mi volala nějaká paní z DPD že tedy reklamaci ještě jednou prověří. Dovolat se do f. DPD a s někým hovořit je téměř nemožné stále jen automat. Dnes je 27.72017 a stále žádný výsledek. V podmínkách firmy mají uvedeno, že reklamaci uplatňuje bud kdo zásilku posílá, nebo kdo ji platí. Zásilku jsem platil i s dopravou já na dobírku. Tudíž znají i výši škody. Reklamace je uplatňována pod číslem 13806100035047.


Požadované řešení

náhrada škody - cena zničené zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 14:05, před 7 lety

Doba vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní ode dne uplatnění a zaslání všech potřebných dokumentů. Protokol s vyjádřením zasílá přepravce poštou na adresu plátce přepravy, popřípadě dle dohody na uvedenou emailovou adresu.

Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je přestupkem podle zákona o ochraně spotřebitele, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci. Spotřebitel má rovněž možnost využít mimosoudního řešení sporů u výše zmíněného úřadu. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.