Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, bohužel jsem nenašla způsob jak vložit komentář ke stávající vytvořené stížnosti...17119... Nejdříve děkuji za odpověď! Asi jsem problém špatně popsala. Holící strojek jsem zaplatila 30.5.2017 bankovním převodem. Nyní mi přišli žiletky, které jsem už nechtěla s datem splatnosti 14.6. - tím pádem nestíhám datum doručení 14ti dnů pro odstoupení od smlouvy. Mám je tedy zaplatit a odstoupení od smlouvy poslat pak, aby mi už nic nechodilo? Děkuji Vtípilová
v textu
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka již od společnosti obdržela dohodnuté plnění (holící strojek) a od prvního dodání zboží uplynulo více než 14 dní, doporučujeme smlouvu uzavřenou po telefonu vypovědět. Odstoupit od smlouvy lze totiž jen v rámci prvních 14 dnů od převzetí první zásilky.
Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.Podívejte se do obchodních podmínek společnosti Westerfield, pokud nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží byste uhradit musela.
Obchodní model společnosti Westerfield International AG funguje tak, že z nabídky po telefonu je závazná objednávka, do několika týdnů přichází první zásilka a zboží pak chodí každý druhý měsíc až do okamžiku, než spotřebitel řekne dost (smlouvu vypoví). Zdarma je jen první zásilka (platba poštovného), za všechny další už zasílatel požaduje peníze.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.