Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem důchodce a navštívil mě Váš pracovník ohledně výhodnějšímu odběru elektřiny a plynu.Je určitě dobře vyškolený aby dokázal přesvědčit seniory jako jsme mi. Upozornovali jsme ho že stávajícího dodavatele měnit nechci a bylo mě řečeno,že nás jenom budete informovat kde by jsme to měli levnější. Dnes jsem od Vás dostal dopis že Vaše společnost to udělá bez našeho vědomí. S tímto jednáním nesouhlasím a chtěl bych jelikož nemám zájem o zařazení do výběrového řízení tu nátlakovou akci zrušit.Myslel jsem že už se po bytech a přesvědčovat lidi podle zákona nemůže ale kšeft je kšeft.Upozorním na to i svého dodavatele Bohemia energy S pozdravem Vladimír Doné v Brně 27.7.2017
Ukončení o zařazení do Výběrového řízení
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Vážený pane Doné,
Vaši záležitost jsme důkladně prostudovali a z podkladů vyplývá, že jste dne 21. 7. 2017 uzavřel s naší společností smlouvu, jejímž podpisem jste osvědčil vážný zájem na získání výhodnějších podmínek pro dodávky energií, které budou vhodnější než u současného dodavatele energií. Zároveň jste téhož dne naši společnost zmocnil k plnění předmětu této smlouvy.
Dle našich informací a vyjádření příslušných osob nic nenasvědčuje tomu, že byste byl jakkoli uveden v omyl.
Celá záležitost nás velice mrzí, a to zejména s ohledem na skutečnost, že společnost ENVONA s.r.o. si dlouhodobě zakládá na férovém a citlivém přístupu k zákazníkům a respektování práv spotřebitelů a veškerých předpisů, které vychází z principů a cílů zakotvených evropským právem na ochranu spotřebitele. Společnost ENVONA s.r.o. se tímto vymezuje a bojuje proti společnostem na trhu s energiemi, které využívají nekalých praktik a dopouští se klamání spotřebitele.
Rádi s Vámi celou záležitost probereme osobně. Za tímto účelem nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu stiznosti@envona.cz.
Záležitost se pokusíme vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Žaneta Dušková, vedoucí oddělení zákaznické péče
ENVONA s.r.o.
Dobrý den, pracovník Vaší společnosti Pavel Hirsch nám nabídl výběrové řízení o dodávce elektřiny ale bylo nám řečeno že nás předem upozorníte. Jelikož mi máme ještě 3 roky smlouvu s Bohemia energy a řekli jsme mu že zatím nemáme zájem od nich odejít. V omyl jsme asi podle Vás uvedeni nebyli ale špatně nám to bylo vysvětleno asi záměrně,kdyby jsme nebyli sedmdesáti letí důchodci tak ho asi ani nepustíme domů.Proč chodíte navštěvovat hlavně seniory? Byl bych rád kdyby se ta smlouva dala vypovědět,to bych Vám věřil že Vás to velice mrzí. S pozdravem Vladimír Doné
Vážený pane Doné,
děkujeme za Vaši reakci.
Domníváme se, že smyslem a účelem dalšího postupu je především nalezení přijatelného řešení pro obě strany, nicméně z důvodu ochrany důvěrných informací, jakož i osobních údajů není možné jakákoli další jednání činit předmětem veřejného projednávání či diskuse.
Z tohoto důvodu si Vás dovoluji požádat – trváte-li na dalším řešení Vašeho podnětu – obraťte se na nás prosím na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu klient@envona.cz.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Žaneta Dušková, vedoucí oddělení zákaznické péče
ENVONA s.r.o.
Dobrý den, paní Dušková mluvila jsem s Vámi v pondělí 27.11.2017 a slíbila jste mi že nám pošlete emailem podmínky o kterých jste nás informovala po telefonu.Zkoušela jsem Vám volat ale telefon mi neberete. Rádi by jsme měli od Vás písemně a to i chtěli že u BOHEMIA ENERGY budeme do té doby než nám skončí smlouva. S pozdravem Donéovi
Vážený pane Doné,
vzhledem k tomu, že celá záležitost byla již vyřešena ke spokojenosti obou stran, tento případ uzavíráme.
S pozdravem
Žaneta Dušková, vedoucí oddělení zákaznické péče
ENVONA s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, nakonec jsme museli stejně přejít k novému dodavateli ale bylo nám slíbeno, že to bude až po vypršení smlouvy kterou máme s BOHEMIA ENERGY. jinak nám hrozila pokuta 3000 Kč. Je to doufám pro nás velké ponaučení. S pozdravem Donéovi