Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
bohužel až po podezření na klamavé jednání ze strany viagogo jsem si zde vyhledala negativní zkušenosti zákazníků s tímto portálem. Zakoupila jsem zde dvě vstupenky na Laver cup, který se koná v září 2017. Nejenže jsem dopředu nebyla seznámena s výší poplatků, tak i přesto jsem zakouipla vstupenky v celkové ceně 4579,- ale z mého účtu odečetli 4687,-, protože je evidentní že platba neproběhla v CZ měně ale v Eurech, o čemž jsem nebyla informovaná dopředu. Zatímco peníze z účtu zmizely hned, objednávka není evidovaná jako zaplacená, ale pouze jako potvrzená. Navíc až dodatečně k objednávce napíší, že vstupenky obdržím nejpozději 3 dny před konáním akce. Podvod! Něco si zaplatím, mám je dostat v co nejbližší době!
Na stránkách není možné nikoho kontaktovat a problém řešit. Portálu nedůvěřuji, proto žádám o pomoc stornování objednávky a platby ( na což mám ze zákona nárok).
2x vstupenka na Laver cup
Storno objednávky a vrácení finančních nákladů
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.