Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17177Nedodané zboží, neoprávněná cena vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2017, před 7 lety

Kateřina Kouklíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel až po podezření na klamavé jednání ze strany viagogo jsem si zde vyhledala negativní zkušenosti zákazníků s tímto portálem. Zakoupila jsem zde dvě vstupenky na Laver cup, který se koná v září 2017. Nejenže jsem dopředu nebyla seznámena s výší poplatků, tak i přesto jsem zakouipla vstupenky v celkové ceně 4579,- ale z mého účtu odečetli 4687,-, protože je evidentní že platba neproběhla v CZ měně ale v Eurech, o čemž jsem nebyla informovaná dopředu. Zatímco peníze z účtu zmizely hned, objednávka není evidovaná jako zaplacená, ale pouze jako potvrzená. Navíc až dodatečně k objednávce napíší, že vstupenky obdržím nejpozději 3 dny před konáním akce. Podvod! Něco si zaplatím, mám je dostat v co nejbližší době!
Na stránkách není možné nikoho kontaktovat a problém řešit. Portálu nedůvěřuji, proto žádám o pomoc stornování objednávky a platby ( na což mám ze zákona nárok).


Produkt

2x vstupenka na Laver cup


Požadované řešení

Storno objednávky a vrácení finančních nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:21, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.