Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1718Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2013, před 11 lety

Bohumil Otevřel

Znění stížnosti

Dne 1.12.2013 jsem objednal přes portál Vykupto 3 šály s doručením zdarma. Tentýž den jsem zaplatil požadovanou částku 199 Kč a obdržel kód 567-735-369-6546.Dne 3.12.2013 byla objednávka potvrzena prodejcem jhobchod.cz s dodáním do 7 dnů. Přes urgence u jmenovaného prodejce i u Vykupto zboží do dnešního dne nebylo dodáno.


Produkt

3 krásné šály s doručením zdarma


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že se jedná o dárek k Vánocům, žádám o vrácení zaplacené částky na účet č. 2300083783/2010. Tento požadavek jsem zaslal i na server Vykupto, jako zprostředkovatele prodeje, kde se mnou aspoň komunikují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 12:34, před 11 lety

V případě uzavření kupní smlouvy ( i prostřednictvím komunikace na dálku ) má kupující povinnost zaplatit cenu zboží a prodejce dodat výrobek. V případě, že prodejce neplnil, ocitá se dle § 517 občanského zákoníku v prodlení a v případě, že neplní ani po výzvě kupujího, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení uhrazené částky.
Zároveň v případě, že e-shop pouze inkasuje za výrobky, ale žádné nezasílá, mohlo by se jednat o trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2013 09:30, před 11 lety


Bohumil Otevřel

Hodnocení:

Komentář: Případ se vyřešil na poslední chvíli mou vlastní urgencí, která předcházela pomoci dTestu. Děkuji, vím, kam se mám příště obrátit.