Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
tak jsem si ve středu přečetl leták od PENNY, že od čtvrtka do neděle je akce mimo jiné i na Jihočeské máslo. Krásně vyfoceno, přímo uprostřed první strany !
Jaké bylo moje překvapení, když ve čtvrtek v 10 h máslo již nebylo.
I přivstal jsem si v pátek ráno, beru si pracovní volno, abych tentokrát neodjel s prázdnou.
Přijdu k regálu, tam místo másla cedule, že zboží je NEDOSTUPNÉ.!!!!
Na otázku: zda bych mohl dostat alespoň telefonní číslo, abych se mohl informovat na vedení mi bylo sděleno pracovnicí u pokladny, že si ho mám najít na internetu.
Je to od PENNY sprostá mystifikace, že lžete lidem a lákáte zákazníky na zboží, o které předem víte, že ho nemáte
Stejná situace, jako byla za komunistů !!!!!
a co budou říkat lidem v sobotu a co v neděli ?
Místo másla mi nabídla prodavačka náhražku, na to jsem jí sdělil, že margarín jsme žrali za války, protože máslo nebylo, a že se k tomu nehodlám vracet.
našel jsem si tedy na internetu číslo na ústředí, kde mi odpovědný pracovník sdělil, že bych to mohl zkusit v Milevsku.
Na to jsem mu odpověděl, že když si napočtu 3kc za kilometr, tak to bude nejdražší kostka másla na celém světě.
Moc jste mě zklamali a posílám to do novin.
Ing. Zdeněk Straka
Jihočeské máslo
nelhat lidem, jste horší než komunisti
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.