Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17183Jednání dodavatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2017, před 8 lety

JAROMÍR PIMPER

Znění stížnosti

OBJEDNAL JSEM SI ELEKTRICKOU MOTOROVOU PILU CLARION 2000 + BONUS BRUSKA PILOVÝCH ŘETĚZŮ FISCHER. /ČÍSLO OBJEDNÁVKY 201772081/ ZÁSILKA PŘIŠLA ZNOVU ZABALENÁ A BRUSKA MNĚLA ROZLOMENÝ KOTOUČ A PRASKLÉ TĚLO BRUSKY. PŘESTO JSEM ZBOŽÍ NEREKLAMOVAL. OBJEDNAL JSEM TO SAMÉ JEŠTĚ JEDNOU S UPOZORNĚNÍM, ŽE CHCI ZBOŽÍ NEOTEVŘENÉ, NEPŘEBALOVANÉ, NEPOŠKOZENÉ. /OBJEDNÁVKA Č 201774353/. ZBOŽÍ DORAZILO DNES, OPĚT ZNOVU ZABALENÁ, OBAL POŠKOZENÝ. ZÁSILKU JSEM NEPŘEVZAL Z OBAVY CO MNĚ ČEKÁ PO JEJÍM OTEVŘENÍ. MYSLÍM SI ŽE JEDNÁNÍ DODAVATELE JE NEHORÁZNÉ A PONIŽUJÍCÍ.


Produkt

BRUSKA PILOVÝCH ŘETĚZŮ FISCHER TYP. J1M-KW-100


Požadované řešení

CHCI ABY ZÁKAZNÍCI VĚDĚLI JAK DODAVATEL JEDNÁ SE ZÁKAZNÍKY.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 14:34, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Vadnou věc je vhodné reklamovat. Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitel uplatnit v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00).

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Pokud se spotřebitel rozhodl využít svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu (tohoto práva lze využít, byla-li smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku), je nutné, aby spotřebitel informoval prodávajícího, že od smlouvy odstupuje. V případě soudního sporu je totiž na spotřebiteli, aby prokázal, že od smlouvy odstoupil (odstoupení od smlouvy je proto vhodné zaslat např. prostřednictvím e-mailu). Nepřevzetí zboží se za odstoupení nepovažuje, smlouva stále trvá a prodávající má právo žádat po spotřebiteli úplatu za uskladnění věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 10:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.