Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
OBJEDNAL JSEM SI ELEKTRICKOU MOTOROVOU PILU CLARION 2000 + BONUS BRUSKA PILOVÝCH ŘETĚZŮ FISCHER. /ČÍSLO OBJEDNÁVKY 201772081/ ZÁSILKA PŘIŠLA ZNOVU ZABALENÁ A BRUSKA MNĚLA ROZLOMENÝ KOTOUČ A PRASKLÉ TĚLO BRUSKY. PŘESTO JSEM ZBOŽÍ NEREKLAMOVAL. OBJEDNAL JSEM TO SAMÉ JEŠTĚ JEDNOU S UPOZORNĚNÍM, ŽE CHCI ZBOŽÍ NEOTEVŘENÉ, NEPŘEBALOVANÉ, NEPOŠKOZENÉ. /OBJEDNÁVKA Č 201774353/. ZBOŽÍ DORAZILO DNES, OPĚT ZNOVU ZABALENÁ, OBAL POŠKOZENÝ. ZÁSILKU JSEM NEPŘEVZAL Z OBAVY CO MNĚ ČEKÁ PO JEJÍM OTEVŘENÍ. MYSLÍM SI ŽE JEDNÁNÍ DODAVATELE JE NEHORÁZNÉ A PONIŽUJÍCÍ.
BRUSKA PILOVÝCH ŘETĚZŮ FISCHER TYP. J1M-KW-100
CHCI ABY ZÁKAZNÍCI VĚDĚLI JAK DODAVATEL JEDNÁ SE ZÁKAZNÍKY.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitel uplatnit v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00).
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Pokud se spotřebitel rozhodl využít svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu (tohoto práva lze využít, byla-li smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku), je nutné, aby spotřebitel informoval prodávajícího, že od smlouvy odstupuje. V případě soudního sporu je totiž na spotřebiteli, aby prokázal, že od smlouvy odstoupil (odstoupení od smlouvy je proto vhodné zaslat např. prostřednictvím e-mailu). Nepřevzetí zboží se za odstoupení nepovažuje, smlouva stále trvá a prodávající má právo žádat po spotřebiteli úplatu za uskladnění věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.