Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již po dva roky, když přijedu v prvním týdnu měsíce července do jižních Čech, mi naskočí v telefonu hrozba, že mám SIM zavirovanou a když nepošlu SMS za 99,- Kč na 90319, bude SIM znehodnocena. V loňském roce, než se tuto hlášku podařilo odstranit jsem musela zaplatit 3x 99,- Kč. Načež mi pak byla tato částka strhávána každý měsíc, než jsem si u operátora nechala tel. čísla začínající č. 9 zablokovat.
Letos opět když jsem přijela do jižních Čech v prvním týdnu měsíce července, mi naskočila stejná hrozba. Tím, že jsem měla tel. čísla začínající 9 zablokovaná, straší mne to už měsíc při každém zapnutí telefonu. Tak jsem nevydržela, nechala si 9 odblokovat a SMS jsem opět poslala. Nevím, zda mi to sežere jednou či dvakrát 99,- Kč.
Hrozba přetrvává i nadále. Vzhledem k tomu, že mám v MT nainstalovány ještě dva antivirové programy, vím, že mobil zavirovaný není. Žádám o okamžité zrušení hlášky na mém telefonním čísle.
Upozorňuji, že jestliže se tato hláška zase na mém telefonu objeví, a příští měsíc mi to zase samovolně strhne 99,- dám Vaši firmu k soudu.
Ing Eva Vomočilová
Neposílejte mi na moje telefonní číslo žádné hrozby. je to nekalá záležitost, jak vytáhnout z uživatele peníze!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.