Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 12.7. jsem v prodejně Okay v OC Futurum Brno zakoupil americkou lednici LG GSJ 361 DIDV. Při koupi byla na lednici samolepka, kde jako bonus při koupi byl uveden dárek zdarma bezdrátový vysavač LG CordZero Handstick 2v1 (hned v prodejně jsem si našel na internetu, že tento vysavač se dá pořídit za 7.990,- přímo u prodejce LG). Na dotaz v obchodě mi prodejce konstatoval, že dárek nedostanu ihned, ale je akcí LG a musím vše registrovat po zakoupení na webových stránkách.
Ihned po koupi a příjezdu domů jsem formulář vyplnil a zjistil, že daný dárek se neuplatňuje na daný typ lednice. Okamžitě jsem tedy sedl zpět do auta a jel to řešit na danou prodejnu. Komunikoval jsem přímo s vedoucím provozovny (bohužel si nyní nevzpomenu na jméno), který se snažil problém vyřešit ihned na místě, nicméně bezúspěšně (daný obchodní zástupce měl dovolenou) a do 14.7. se mi měl z LG údajně někdo ozvat a problém vyřešit. Na místě jsem si celou "propagaci" výrobku a dárku vyfotil - lednice totiž ještě zůstala na prodejně kvůli objednanému odvozu.
Bohužel do 18.7. se mi nikdo neozval a já tak volal opět do prodejny a dotazoval se na aktuální stav řešení. Shodou okolností jsem znovu mluvil s vedoucím a ten mě ujišťoval, že do 21.7. se mi osobně ozve a bude mě informovat. Dnes máme 28.7. a já doposud neobdržel žádnou informaci o řešení a nevidím již jinou možnost, než toto řešit jinde.
Prodejce se mě při prvním řešení problému snažil domluvit, že to není akce OKAY, ale akce LG a nemají s tím nic společného a nemohou mi pomoct jinak, než zavolat do LG. Nicméně dle mého názoru a selského rozumu je toto naprostá hloupost a prodejce ručí za to, co má na své prodejně, ať mu tam nalepí kdokoliv cokoliv. Pokud uvede u pračky, že má parní praní a ona ji mít nebude, je to stejné klamání spotřebitele jako dárek zdarma při zakoupení výrobku.
Děkuji
S pozdravem Jochymek
lednice LG GSJ 361 DIDV + dárek zdarma bezdrátový vysavač LG CordZero Handstick 2v1
Požaduji deklarovaný bezdrátový vysavač LG CordZero Handstick 2v1 nebo částečné vrácení peněz v hodnotě vysavače v době zakoupení tj. 7.990,-
|
Tweet |
V tomto případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane Jochymku,
reaguji na Váš podnět.
Situací jsme se zabývali ve spolupráci se specialisty z našeho reklamačního oddělení. Dle informací, které jsem dnes obdržela, se s Vámi již spojili přímo pracovníci z firmy LG s tím, že Vám vysavač pošlou. Tuto zprávu Vám tedy již měli sdělit a já věřím, že vysavač již máte doma nebo je na cestě k Vám.
V každém případě budeme rádi i za Vaši zpětnou vazbu, abychom věděli, že je vše v pořádku dořešeno.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Dobrý den paní Fendrichová,
dovolím si znova reagovat.
Jak jste psala, pracovníci z LG mě opravdu kontaktovali, nicméně bylo to opět až poté, co jsem musel osobně navštívit provozovnu OKAY a jednat s vedoucím. Ze strany OKAY mi chybí jakákoliv proaktivita v řešení Vašeho problému (to, že se jedná o akci LG a společnost OKAY s tím nemá nic společného je pouze alibismus - Vy jste prodejci). Nikdo ze společnosti OKAY mě doposud nekontaktoval, aby se ujistil, zda-li je již problém vyřešen či nikoliv - pouze jste uvedla, že budete rádi, když já sdělím zpětnou vazbu - opět se musí ozvat Váš zákazník sám, nikoliv Vaše společnost.
Problém není doposud vyřešen (trvá to již více jak 2 měsíce), navíc jsem zjistil, že zástupkyně ze společnosti LG, která problém řešila (jméno nebudu zveřejňovat), již ve společnosti není.
Očekávám tedy větší proaktivitu ze společnosti OKAY ve vyřešní problému (lednici jsem kupoval u Vás, nikoliv u LG), v opačném případě se obrátím na ČOI, aby celou situaci prošetřili.
Děkuji
S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
Jochymek
Dobrý den, pane Jochymku,
velmi se omlouvám za vzniklé komplikace.
K prodlení dodání vysavače došlo z důvodu výpadku dodávek daného artiklu.
Vysavač byl pro Vás připraven na naší prodejně OKAY od 24.10.2017.
Věřím, že již máte zboží doma. Prosím o Vaše potvrzení.
Děkuji.
S pozdravem
Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
Okay.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
potvrzuji, že vysavač jsem již na prodejně vyzvedl. Nakonec jsem nemusel čekat na dodání od LG, ale OKAY problém vyřešila svépomocí. Škoda, že takto společnost nejednala hned od začátku a všechno se to táhlo.
Nicméně i tak hodnotím pozitivně, jelikož to nebylo hozeno do "šuplíku".
Děkuji
S pozdravem Jochymek