Společnost


Bulova Invest Ltd.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17187Bulova Invest

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2017, před 7 lety

Petr Heindl

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu. Zaregistroval jsem se u Této spol a zaplatil předplatné na 3 dny. Až po té zjistil, že se automaticky obnovuje po měsící předplatné. Když jsem chtěl vše zrušit, je to dost komplikované, protože po zadání hesla a dalších nesmyslů je na konci odkaz na volání na číslo na skype +44 8081013488. Skype nemám, takže účet nelze zrušit.
Prosím o radu jak dál postupovat. Platební kartu jsem zablokoval.
Děkuji


Produkt

Bulova invest


Požadované řešení

zrušit účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 14:57, před 7 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Společnost ve svých obchodních podmínkách na https://www.jenomsex.cz/staticPage/terms uvádí následující informace: "Předplatné a členství (placené i neplacené) lze zrušit přes sekci Můj účet webové stránky, jejímiž jste členy kliknutím na příslušný odkaz vedoucí k odebrání vašeho účtu."

"Druhým způsobem jak může spotřebitel kdykoliv zrušit svou registraci a předplatné, je oznámením vašeho přání na zrušení členství, a to budˇ e-mailem či telefonicky. Pokud nám píšete e-mail, je vaší povinností uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu), abychom si mohli ověřit, zda jste skutečným majitelem účtu."

Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 10:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.