Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17188Několikeré účtování položek z nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2017, před 8 lety

Veronika Partynglová

Znění stížnosti

Pokladní Penny Marketu v Praze 9 - Újezdě nad Lesy markují opakovaně a s pravidelností některé položky nákupu hned několikrát. V minulosti (konkrétně před remodelací prodejny) se mi zde i několikrát stalo chybně namarkované zboží než uvedeno v letáku, či v regále. Je naprosto nezbytné kontrolovat účtenky hned u pokladny, jelikož na pozdější reklamaci zde nereflektují.


Požadované řešení

Doporučení vedení prodejny - zaměstnávat poctivější a pečlivější zaměstnance. Od nového roku došlo v síti Penny Marketu k několikerému zdražení zboží, tudíž zákazníci by neměli být již více okrádáni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 15:02, před 8 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.