Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Jmenuji se Karel Ženíšek. Byl jsem nakoupit v supermarketu albert Příbram Československé armády, ale byl jsem nepříjemně překvapen. Nejednalo se o dlouhou čekací dobu na pokladnách,nýbrž o chybné ceny zboží. Prosím tímto firmu Ahold aby se na tuto prodejnu zaměřila a provedla kroky k zamezení těchto praktik. Vím však, že za toto mohou vedoucí ne brigádníci, kteří otročí na pokladnách za směšně nízkou mzdu a nemají ani nárok na přestávku, přičemž ze zákona mají.
Tortilla, kterou jsem si kupoval měla stát 29,90 ale byla mi účtována za 34,90.
Provést kontrolu na této prodejně, případně tuto stížnost předat České obchodní inspekci.
Také prosím aby se zvýšila mzda brigádníkům, když je s nimi zacházeno jako s vězni a musí pracovat za velmi nízkou mzdu, zatímco vedoucí se vyloženě flákají. Děkuji
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.